Recenze (1 017)
Zmizelá (2014)
Stručně čekal jsem od toho více :)
Divočina (2014)
Ženská verze útěku do divočiny? No musím říct, že Reese mě uchvátila a hlavně ten flashback na servírku :)
Teorie všeho (2014)
Moc příjemné bylo seznámení Stephena a jeho ženy Jane. Takže tu první polovinu filmu jsem si užil nejvíce a taky ke konci ta jeho ošetřovatelka byla více sympatická než jeho žena, která už ani náznakem nebyla silná osoba.
Focus (2015)
Mě se nejvíce líbila ta první polovina filmu :) Samozřejmě rajda Margot a Will bylo asi to co mě k tomu filmu dotáhlo do kina.
Rivalové (2013)
Ten film je dechberoucí zážitek !!!
Z popelnice do lednice? (2010)
Dlouho jsem tento dokument měl v záložkách a konečně jsem ho našel díky facebooku, kde ho někde nasdílel. Vůbec mě nenapadlo ho hledat pod slovenským názvem. Je šílené jak se na světě plýtvá potravinami i zdroji. Moc výborný dokument, ani mě tak moc nešokoval, protože o tomto světě si myslím dávno své.
Nezlomný (2014)
No Angelina mě překvapila to musím uznat. I přesto bych byl pro jednotnou dějovou linii, ty flashbacky na začátku nic pro mě :) Jinak je to film o zajímavé osobnosti který se bohužel nedočkal premiéry svého filmu. Výborný soundtrack od Coldplay!
Americký sniper (2014)
Clintu Eastwoodovi se podařilo natočit zajímavý film o americkém žoldákovi z Iráku co zkrátka uměl střílet z pušky. Paradoxem je, že ho vlastně ta válka v Iráku zabila jiným způsobem než mohl očekávat, skrze pomatence na americké půdě.
Kód Enigmy (2014)
Tak tohle po dlouhé době film co stojí fakt za to :) Alan Turing byl fakt borec !!!
I am fishead (2011)
Zajímavý dokument o psychopatech, antidepresivech, empatii, sociálních sítích v souvislosti s finanční krizí. Řeší tu otázky o morálce ? atd... Akorát ten Havel to kazí :/