Recenze (1 017)
Pan Dort (2018)
Dobře ujetá komedie a celkově ta severská kinematografie je něčím zvláštní a jedinečná.
Hodinový manžel (2014)
Neurazí ani nenadchne....taková slaďárna na oddech.
Vrtáci při práci (2018) (pořad)
Prakticky duplicitní pořad se staženými videobrázky z netu, k tomu ještě debilnější komentář a hlas než má Cacák v Darvinových cenách. Datart málo sype, tak tvorba tohoto hnoje musí doplnit autorův příjem.
Hotel Mumbai (2018)
Opravdu tak surový film, který mě touto události pohltil a hltal jsem každou scénu co přišla. Tohle opravdu filmová kvalita, film kde neztratíte na chvilku koncentraci.
Taxi 5 (2018)
Taxi a Rychle a zběsile...tohle má končit třetím dílem. Jak se někdo snaží vyrejžovat prachy na názvu a natahuje to jako ovčí stolici, tak to stojí za velký kulový. Jedna hvězda ze soucitu :/ za ten pokus o francouzskou verzi Vin Diesela.
10 miliard talířů (2015)
Zajímavý dokument z oblasti potravinářského průmyslu, co nabízí mnoho různých pohledů z různých částí světa.
Krajina v tísni (2017)
Vynikající zpracování a pěkné animace.
Policajtem proti své vůli (2005)
Je to Béčko, ale dá se u toho zasmát. Bavil jsem se dobře.
Zemřít pro design (2016)
Na tyto dokumentární filmy se dokážu dívat znova a znova, pokaždé se něco nového o konzumním způsobu života dozvím. Pozn: sere mě u telefonu, kurvítko v podobě uživatelsky nevyměnitelné baterie. Je to humus!
Uloupená hranice (1947)
Ve filmu jsou zachyceny dobře emoce i nálada všech mobilizovaných vojáků, ovšem z větší části nudné a nedokázal jsem se přesto všechno do filmu zahryznout.