Recenze (260)
Vzpomínky (2011) (seriál)
Neskutocne neprijemne hlavne postavy. Dalej sa za to nedostanem. Nemozem sa na nich pozerat.
Zambezia (2012)
Prijemny film s peknou animaciou. Bohuzial pribeh je uz velakrat obohraty a predvidatelny. Dokonca v niektorých momentoch az vtieravy a nudny. Snaha o vtipne sceny je tiez trochu nasilna a tak film straca svoje caro uz niekde v prvej tretine. Okrem toho strhavam body aj za vsuvky monologou....
Sedmý hřích (2001)
Okrem postelnej sceny pri ktorej sa zadusaju vsetci onanisti. Len jedna rada skuste si nabuduce na masturbaciu stiahnut nejake kvalitne porno -, mama na to nepride nebojte. A to menej nekvalitnych filmov budete musiet pozerat....
Beowulf (2007)
Prilis umele aby som sa zaoberala niecim inym. Nenazvala by som to ani filmom...
Wanted (2008)
Neskutocne. Gulky lietaju do kruhu. Tak to je uz moc.
Kung Fu Panda (2008)
Skvely animak! Rozhodne patri medzi moje oblubene. Krasna kresba.
Cizinec (2010)
Nic zvlastne. Sice to je pozeratelny film. Ale je akysi nemastny neslany. Johny je uz sprzneny postavou jacka sparrowa a tak sa na nu podobaju aj vsetky ostatne vykony vo filmoch. Co tu vyznieva az komicky trapne. Predvidatelny dej nezaujimava zapletka.
Saltová (2010)
Jedna hviezda za pekne parochne.
Voda pro slony (2011)
Nahderny film co viac dodat. Nie som ziadna krehka dusicka no v tomto som sa naozaj nasla a skocila tvorcom na lep. Len odporucam - príjemný zazitok.
2 $ocky (2011) (seriál)
Prijemne na poobedie. Zabavne no urcite necakajte vybuchy smiechu ani neodolatelnu chut pozrie si " este jeden diel... ". Rozhodne ale pozeratelne.