Recenze (7)
Odložené případy (2003) (seriál)
Všeobecně vůbec nesleduji americké krimi seriály, kterých je nespočet mnoho a všechny tak stejné. Ale odložené případy se hodně liší. Střihy do minulosti, sestava mordparty, která dokáže i pobavit a hlavně konec, který je pokaždý stejný a může se zdát až kýčovitý, avšak když začne hrát píseň a objeví se oběť, která se přijde rozloučit, vždycky se mi v oku zaleskne slza.
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Většinou se mi pokračování čehokoliv nelíbí, ale tady se to sakra povedlo. Jednička i dvojka naprosto výborná. Se svým malým synovcem jsem na to koukala několikrát a v tom je toy story vynikající. Dítě i dospělý se královsky baví, i když každý něčemu jinému :-)
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Parádní záležitost, vtipná, svižná, výchovná. Navíc já od té doby, co jsem to viděla, pozoruji hračky důkladněji :-D
Pravá blondýnka (2001)
Americká komedie v podstatě o ničem, ale růžová Barbie v podání Reese Witherspoon je prostě dokonalá animace téhle panenky. A k tomu všemu ještě fakt vtipná. Tudíž jako oddechovku můžu jen doporučit. Tenhle film si na nic nehraje, je natočen s velkou nadsázkou a fakt vtipně, takže vydařené dílko.
Léto s kovbojem (1976)
Ideální letní komedie. No řekněte, chcete se neustále koukat na dospívající americké zbohatlíky? Kouzlo pasáčka krav a nudné psycholožky je prostě pořád k nezaplacení.
Bota jménem Melichar (1983)
Krásná vzpomínka na dětství, kdy jsem prožívala společně s Jolanou její trápení, navíc jsem se u toho pobavila. A než jsem viděla Radka ve "sněženkách", milovala jsem Dochlebu :)
Drahé tety a já (1974)
Výborná komedie, hlavně díky dvěma babčám, které to roztomile a komicky zamotávají. Navíc je zážitek vidět Natašu Gollovou hrát v pokročilém věku. Pro mě komedie, která dokáže potěšit.