Recenze (22)
Depp vs. Heardová (2023) (seriál)
Dlouho jsem se takhle nenasmála
Žena v domě přes ulici od dívky v okně (2022) (seriál)
Jsem zmatena, zda to byl thriller nebo komedie. Chvilema se to dotyka zajimavyho tematu zpochybneni sama sebe, ale so toho byly dost nasilne vstrizeny radoby komicky prvky, co se tam ani trochu nehodily. Co to teda bylo?
Ďábel v Ohiu (2022) (seriál)
Děj sice není nic novýho z čeho si člověk sedne na zadek, ale mělo to potenciál. Nebýt prapodivných střihů, kdy se mi zdálo, jako bych minula půlku dílu - dějové přeskoky naprosto nedávaly smysl. Prapodivné dialogy, a postavy totálně bez emocí. Jako horor to teda fakt není
Grimsby (2016)
Oblíbená rodinná komedie s našima 😄
Ledová archa (2013)
U filmů tohoto typu si vždy znovu uvědomuji, že herci jsou taky jen lidi, kteří se motají do podivných projektů.. myšlenka dobrá a zajímavá, ale některé situace trochu přehnané a přehrané
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Uz od patnacte minuty nemel sanci na preziti. To se nechali zas Hollywoodsti filmari nechali strhnout nadprirozenymi schopnostmi lidi.. ktere nemame. 3* za pribeh, byl zajimavy ikdyz trochu zbytecne dlouhy.. a nerikejte ze by se to nedalo stihnout za min casu
Malý princ (2015)
Taková nádherná knížka, současná tvorba to totálně zprzní a totálně odstraní veškerou tu krásnou filozofii tím, že tam přidá další kus příběhu a udělá z toho fakt jen trapnou pohádku. 2* za ten kousek podle knihy, která ještě dávala smysl. Teda, pokud ji současný jednoduchý divák vůbec pochopil.
Komando (1985)
Árnie a jeho boží béčkový filmy, na komando se podívám vždycky znova a ráda, ikdyž je trošku stupidní. ale hlášky prostě miluješ!
The IT Crowd (2007) (TV film)
tenhle seriál bohužel není určený pro amerického diváka, proto všechny předělávky budou prostě špatný..
Post Coitum (2004)
myslím, že tohle by i na Otrlým divákovi vypískali...