Recenze (266)
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
1. série: 80% Bylo to fajn natočené, uznávám, že McConaughey hrál skvěle, ale absolutorium to pro mě nebylo. Více mě zaujala druhá řada.
Americký zabiják (2017)
Slušně rozjetý akční film totálně zabil béčkový konec. Ale oddechovka je to dobrá i tak.
Dunkerk (2017)
Hudba a zvuk povýšily filmový zážitek na pětihvězdičkovou úroveň.
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
Moudré a vtipné.
Everybody Wants Some!! (2016)
Film vlastně úplně o ničem, ale ta retro poloha je vtipná a vše skvěle dotažené, včetně hudební složky. Je to, jako by někdo natočil celovečerák z videa k Beastie Boys - (You Gotta) Fight For Your Right (To Party).
Dívka ve vlaku (2016)
Oproti knížce, kterou jsem tento týden dočetl, podle očekávání slabší. Co ale bije do uší, je hudební bezostyšná vykradačka soundtracku Trenta Reznora k US verzi Muži, kteří nenávidí ženy. To by se měl Elfman stydět.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
I přes to, že je to občas vykradačka Hry o trůny, chvilkami Pána prstenů a hudebně Vikingů, tak jde o slušný oddechový biják. Překvapil David Backham, kterého jsem hned poznal, i přes dobře udělané zjizvení. Aidan Gillen ze Hry o trůny se prozradil hlavně hlasem, jinak vypadal trochu silnější a starší.
Kniha džunglí (2016)
Animace úžasné, o tom žádná. Ale na můj vkus dost infantilní podání. Co mě ale iritovalo maximálně, byly ty dvě ultratrapné "písničky". To byl tedy hnus...
Ve jménu vlasti - Série 6 (2017) (série)
Z mého oblíbeného seriálu se počínaje 6. řadou stala mávnutím kouzelného proutku nekoukatelná sračka, natočená nejspíš jiným kameramanem, scénář taky nemohl napsat nikdo příčetný, celé to působí jako nějaká ohavná telenovela. A už ani Claire Danes to nezachrání. Propad kvality o 3 třídy, to jsem ještě u žádného seriálu nezažil, takto razantí pokles. Hnus.
Dheepan (2015)
Realistický film o integraci neintegrovatelných na francouzský způsob.