Recenze (412)
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Perfektní ukázka toho, jakým absurdním nástrojem pro vymývání mozků může náboženství být. Ukázka toho, že náboženství jako nástroj moci je největší zvrácenost v lidské historii. Takhle to může vypadat, když se k moci dostanou maniaci, kterým se zapaří mozek pod vlivem náboženských nesmyslů. Po technické stránce je seriál místy hodně zdlouhavý. Při šetrném střihu by si celá série 2017-18 vystačila s půlkou epizod.
Leaving Neverland (2019)
Posraný Američani si myslí, že sežerou svět? Už to začalo čistkou v Simpsonech, kde MJ ani nevystupuje, jen mluví. Tady v té nechutné PROPAGANDĚ vypovídají nějaký dva troubové, co nikdy nenašli svou sexuální identitu, a tak to hážou na mrtvého? Krom toho, že už jednou před lety u soudu vypovídali, a to v Jacksonův prospěch!!! Tedy pokud to půjde k soudu znovu, až je Jacksonova rodina zažaluje, mohli by být dokonce odsouzeni za křivé svědectví. Ano, pro MJ byly děti všechno a miloval je, ale nevěřím, že by je v životě zneužil. V rámci kampaně MeToo to však zapadá jak prdel na hrnec. HNUS!
Kameňák - Sto milionů (2019) (epizoda)
Člověk se na to ani nemusí dívat. Smutné.
Kapsy plné dynamitu (1971)
Asi nejdrsnější Leoneho film.
Hotel Hvězdář (2018) (pořad)
Dvě hvězdy za Neckářův odkaz. Jinak nevím, co to mělo znamenat. Komu se to povedlo, byli Cina s Kohoutovou a Nohavica. Afektovaná Bílá si jen dávala záležet, aby měla perfektní ty svoje unylé grimasy, Noida s Bangou a Rumlem raději nekomentovat a třešničkou na rozbředlém dortu byl černoch - zřejmě, aby se naplnila norma korektnosti.
O zakletém králi a odvážném Martinovi (2018) (TV film)
Zvrhlost předabovávat slovenské pohádky pokračuje. K zblití.
Rédl (2018) (seriál)
No jo, mrazí z toho. Prostě žádný svědek, ideální svědek. Novotný s Hofmannem a Polák uvěřitelní. Sokol opět potvrdil, že je neherec. Ani to přehrávání mu nejde. Jemu svědčí spíš ty show a reklamy.
Balada o pilotovi (2018) (TV film)
Ach jo, zase ta "nedobově" dobová mluva. To už opravdu tvůrci, co chtějí točit podobné historické filmy, kašlou na to, aby se v nich mluvilo věrohodně? Co to je za výrazy přídavných jmen končící -vej? Takhle se opravdu nemluvilo.
Zahradnictví: Rodinný přítel (2017)
S Pelíškama to má společné jenom jména Jindřich a Vilma. Jinak totální časový nonsense.
Roger Waters: The Wall (2014)
Neskutečný audiovizuální zážitek. Co na to, že Rogerovy antisemitské výlevy si nezadají s jeho emoční masturbací. Hlavní je zde prostě hudba a ta je autorovo opus magnum. Ještě bych dodal, že autorem hudby není jen Waters ale i Gilmour (Young Lust, Comfortably Numb, Run Like Hell) nebo Ezrin (The Trial).