Recenze (144)
Hrdost a sláva (2008)
Podobně jako u Warriora propletl Gavin O'Connor ústřední zápletku filmu s rodinnými vztahy. Tady to však tak dobře nefunguje, míra emocí i důraz na vymakanost děje je o dost slabší. Ale když vemu v potaz že se tento nadějný filmař teprve "zaučoval" tak to zas tak zlé nebylo. Místy nudné, místy citlivé, místy tvrdé. Dobro vs. zlo, korupce vs. počestnost, Norton vs. Farrell, toť Hrdost a Sláva.
Identita (2003)
Závěrečná pointa filmu spíše ubrala než přidala, ale celkově jsem se v ponuré atmosféře krvavého motelu společně s plejádou skvělých herců nenudil. Málo známý snímek, který určitě stojí za zhlédnutí.
Instruktor Schmidt (2008)
Pár dobrých hlášek měl chuj
Jack a Jill (2011)
Já vím, je to těžké pořád vymýšlet nové fórky, ale tohle je jedna z nejslabších Sandlerovek. bez výraznějších komediálních momentů. Al Pacino a jeho závěrečná řeč ohledně natočené reklamy přesně vystihla jeho působení v celém filmu. A Katie neukázala kozy - další mínus.
Jackie Brown (1997)
Nadprůměrná kriminálka s plejádou hvězd a Tarantinem za kamerou...co víc může člověk od dobrého filmu chtít?
Jak porodit a nezbláznit se (2012)
Vyhodit scény s J.Lo a bylo by o hvězdu víc
Jak vyrobit vraha (2015) (seriál)
Totální nervy a bezmoc. Avery je stoprocentně nevinný!
Jerry Maguire (1996)
První půlka dobrá - frajer Cruise + magor Cuba, ve druhé už začne být Cruise dost nesympatický a Cuba už méně vtipný. René jako zakřiknutá svobodná matka je v normě po celou dobu filmu. I přes dlouhou stopáž se na to dívalo vcelku dobře, ale chyběla mi tam nějaká kultovnější scéna. Dávám 70%, protože mi neukázali ty prachy!
Johnny vs. Amber: Americký soud (2022) (seriál)
Děvka ulhaná zlatokopecká, kdyby dostala po tlamě, tak vypadá jinak.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Být to podle komiksu, tak to ještě přežiju, ale tohle fakt ne.