Recenze (384)
Adamova jablka (2005)
Moc pekne, poucne a obcas i trochu vtipne...Je pravda ze sou tam i depresivní momenty, ale to bylo hlavne pro uplne dokresleni. Naprosto skvely vykon Mikkelsena, ktery se dokazal naprosto sžít s postavou faráře a jeho nemoci. Hlavní song filmu taky moc pekny a optimisticky....110%
Agent bez minulosti (2002)
Tato serie je extra....a moc konkurence nema, pro fanousky akcni podivane jasne volba, od te doby Matt jeden z mych nejoblibenejsich hercu, jeho vykon naprosto pompézní : ))
Ajťáci (2006) (seriál)
Po druhé sérii zvedám na 4, občas me ty britské hlasy lezou krkem ale tito dva to se musí nechat :) 4 řada luxusníí a skoro jenom Reynholm to drží na 5*
Akta Sex: Svět rozkoše (1998)
Néé, néé a néééééééééééééééééééééééééé!! jeste že jsem jenom překlikával a dlouho nezůstal...šilenost ani nevim jak to popsat, to byly teda "rozkoše"
Ali G Indahouse - Film (2002)
Pamatoval sem si to zabavnější, po druhém shlednutí s pauzou pár let to ztratilo na dechu, hodně scén je až trapných, ale Sacha to vyvažuje....
Alluda Mazaaka...! (1995)
Nehodnotitelná šílenost, fakt nevim co napsat
Ally McBealová (1997) (seriál)
Nikdy sem v tom nic nevidel?! Je pravda ze nejak extra dilu sem nezastihl
Amadeus (1984)
I po hodne letech co jsem tento snimek videl si pamatuju na dokonaly vykon Hulce a Abrahama...tleskám. Toto se povedlo...
Andělé a démoni (2009)
Uteklo to prekvapive rychle, napeti bylo, Hanks i McGrebor dobré, co vic si prat
Andromeda (2000) (seriál)
Ty jo ale myslim ze 1 díl byl koukatelný