Recenze (384)
Hadi v letadle (2006)
Samuel a jeho "cool" hlášky...už je na to starý :D jinak film dobrý pro pobavení, digitalní hadi me vždycky žrali :D
Piráti na vlnách (2009)
Nuda v brně ( na lodi ) tak ok, par svetlych momentu tam bylo...ale to je na film pres 2 hodiny priserne malo !!!
X-Men (2000)
Na to jak je Jackman vetsinou jaloví a jeho herecky vykon na nule, tady je koukatelny...i kdyz ty jeho licousy to je tezky humpl...
Smrt čeká všude (2008)
Pro vojáčky...
Antikrist (2009)
A hotove rozhodl jsem se hodnit i to co jsem nebyl schopny dodivat, proc? Proc ne, kdyz film v prvni pulhodine neni schopny totalne zaujmout a riti se do peknych sracek...to co predvadi antichrist je opravdu na povazenou...Mrdaní a šilena baba...to nemuze dopadnout dobre a taky ze ne! Hruza, vizualni stranka naprosto odrazuje, barvy, stylizace...toto ne...asi by mel nekde Trierovi rict ze uz nezijeme v dobe cernobilych kamer...tfuj !
Stáhni mě do pekla (2009)
Ne, neeee...slabota. Nejake poradne vtahnuti do deje? Kde je napeti? strach? Horor? ale kdeze...toto s hororem nema moc spolecneho a ty "lacine" bubu prekvapeni byly opravdu spatne...ja se na to tesil? ach proc...
Hvězdná brána: Pravdivý příběh (2006)
Kecy, kecy, nic nového...dal bych i 4, ale musim to brat objektivne
Nezvaná (2009)
Ale jo, ja se nenudil ani za roušky denního svetla, v noci by to bylo jiste zajimavejsi jeste...proto 4...pribeh asi ohrany ja nevim, moc tuto branzi nemam prozkoumanou, takze me to i prekvapilo...PS: Je ta dcera fakt cáklá?
Nepřítel státu (1998)
Uf trochu moc Hi-tech...ale proc ne...Utikalo to jak na bezicim pase a to hlavne jde : ) na nudu cas nebyl...Will se dostal "omylem" do sracek a postupne zjistuje co se deje a dostava se z toho, klišééé...
Vrána (1994)
Ne tak temne, ani depresivni jako Smrtihlav....tam ta dokonala atmosfera a bezmocnost na vas sahaly z kazdeho zaberu...i presto povedeny film s dobrou atmesferou...