Recenze (270)
Barry (2018) (seriál)
Dost dextroidní, ale fakt funny. Dobrá hlavní postava, prima učitel a dokonalá policistka.
Gilmorova děvčata: Rok v životě (2016) (seriál)
Diváci seriálu budou vždy vděčni za cokoliv dalšího. Keep going.
Úžasná paní Maiselová (2017) (seriál)
Fantastický seriál. Všechno perfektní. Krásné jen od pohledu.
Viktorie (2016) (seriál)
Méně propracované než The Crown, ale prima.
Prezident Blaník (2018)
Čekal jsem od Tondy mnohem mnohem víc. Kvalitou za 3, z lásky k Tondovi za 4. Výborné jsou jen některé pasáže, Levá a Pravá, otec Leňuchy dítěte, akce matky Tondy včetně rozhovoru Leňuchy s pí. Drahošovou, ... Nelíbí se mi, že Tondovi snížili intelekt. Jako celek slabota, konec hrůza (až na písničku v titulcích).
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Vítečná Kidmanka a Witherspoonka. Masterpiecově zpracované téma.
Rozvod (2016) (seriál)
Potenciál. Ale překvapivě slabé...
Koruna (2016) (seriál)
Dokonalý...
Jane by Design (2012) (seriál)
Kvalitní teenage seriál. Škoda, že nešly další série.
Smilf - A Box of Dunkies and Two Squirts of Maple Syrup (2017) (epizoda)
Dobrý námět. Šlo by to zpracovat lépe. Aby to nespadlo do břečky seriálu LOVE.