Recenze (68)
2012 (2009)
ako, zabery super, aj napad s archou sa mi paci, ale tolko nezrovnalosti a nerealnych zaberov :(
Princezna Mononoke (1997)
Opat nádherne ennvironmentálne ladený film. Alebo rozprávka ?
Zemětřesení (1974)
Na to ze tento film je z roku 1974 je to dobre, perfektne efekty a pod. Ale tak ako vacsina katastrofickych fimov su trosku viac nadsadene. Stavat nemocnicu po zemetraseni v budove, tak to je naozaj divne.
Z Reykjavíku do Rotterdamu (2008)
Od tohto filmu som očakával trošku viac. Ani kúsok Islandskej prírody, ani kúsok Islandského počasia. Akurát reklama na Bónus. A ešte tento film vykresluje aká veľká kriminalita je na Islande, ale to vôbec nie je pravda :(
Absolvent (1967)
Tak to bol zážitok a tá hudba :) Skôr som ju poznal ako Simon and Garfunkel.
Dračí srdce (1996)
skoda, ze nepouzili originalo suhviezde draka, ktore na oblohe je :(
Katastrofa letu č.19 (1997) (TV film)
Ako mám rád katastrofické filmy, ale voda by pri takej teplote zamrzla, takisto pri takom podtlaku a rychlosti by podla mna ti ludia z toho lietadla vypadli. A tie polarne obleky, preco boli v takej velkej guci zabalene ?
Tajuplné Mamberamo (2000)
A žiaľ, takouto propagáciou sa ničia nedotknuté kúty Zeme :(
Jízda (1994)
Pekny filmik s vynikajucou hudbou, minimalne v podani Buty a samozrejme Vlasta Redla :)
V pralesoch Karpát (2007) (TV film)
Len škoda niektorých zle pomenovaných druhov, napr. Sova uralská - správne má byť sova dlhocvhostá.