Recenze (838)
Vzmuž se (2015)
Na první pohled film přesně pro mě. Ve skutečnosti mě ale moc nebavil. Hlavní herečka mi do té role moc neseděla. Vlastně oba hlavní herci se k sobě vůbec nehodili. Děj byl provázený trapným humorem. To fakt nemám ráda. Konec byl ještě horší. Čekala jsem něco víc a je to jen další podprůměrná americká romantická komedie. Potenciál si myslím, že to mělo ze začátku dobrej, ale bohužel nebyl využitej. 50%.
Everest (2015)
Nebýt těch hor v pozadí, tak mě tenhle film vůbec nebavil. Dějově byl hodně nepropracovaný. Většina věcí ani nedávala smysl a detaily do sebe nezapadaly. Ale to tvůrci asi moc neřešili ... 50%.
Trabantem napříč Afrikou (2011)
Super nápad a hlavně krásná příroda :). 80%.
Neviditelný symbol (2010)
Opět se mi nelíbil výběr hlavních herců. Děj byl hrozně nudný a bez jiskry. Zbytečná snaha a vyhozený peníze takový filmy točit .. 35%.
Hledám přítele pro konec světa (2012)
Dost nevýrazný film, který vás ve finále ničím nezaujme. Keiru mám ráda, ale v téhle roli se mi vůbec nelíbila. Celkově ta hlavní herecká dvojice byla k sobě špatně vybraná a vůbec to nepasovalo. V poslední době je tohle problém většiny filmů. Za snahu dávám aspoň 35%. Jinak není moc o co stát.
Bláznivá dovolená (2015)
Na mě až moc trapný flm. Chvílema mi to přišlo jako parodie na staré díly. Celkově se film vůbec nepovedl. Nepřišel mi vtipný ani trochu. Takže nikdy víc. 15%.
Méďa 2 (2015)
O dost horší než jednička ... Víc jak půlka filmu mi přišla hrozně trapná. A víc netřeba psát. Tohle je zase důkaz toho, že pokračování se moc nevyplácí točit ... 35%.
Méďa (2012)
Chvilku trvalo než jsem se k tomuto filmu dostala. Do té doby všichni o Tedovi kolem mě básnili, jaký je to úžasný film. Já se musím přiznat, že mě to moc nevzalo ... Spíš vůbec. Pár hlášek se sice dalo, ale většina byla spíš trapná a tupá .. Moc jsem nepochopila to hodnocení od všech lidí tady. Čekala jsem v tomto filmu něco velkýho a nic novýho nepřináší. I když nápad oživlýho medvěda není špatnej. Učitě by celý film dopadl líp, kdyby se tvůrci vyvarovali americké tuposti a americkýho konce ... 50%.
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Hrozně nudný film. Moc se mi to nelíbilo. A jako malá holka jsem čtyřlístek měla hodně ráda. Filmové zpracování se prostě nepovedlo ... 40%.
Irská odplata (2009)
Tenhle film jsem chtěla vidět hlavně kvůli mýmu oblíbenci Cillianovi. Od začátku se to ale tak táhlo a film měl hrozně nudný děj, že jsem se nakonec ani nedodívala. Škoda. Možná ho někdy dokoukám. Kdo ví ... 40%.