Recenze (838)
Casanova (2005)
Nejvíc se mě ve filmu líbila atmosféra Benátek. To nemělo chybu. Jinak jsem hodně spokojená jak s výběrem herců tak i s jejich výkonama.
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
Velmi příjemná romantická komedie s výborným soundtrackem. Moc se mi to líbilo.
Kluci to taky chtěj... a pořád! (2002)
Bylo to mnohem horší než Holky to chtěj taky. Takhle jsem si to teda nepředstavovala. Hodně mě to zklamalo a myslela jsem, že to ani nedokoukám.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Čtvrtý díl jsem viděla jako druhý v pořadí, hned po jedničce. Hodně mě to potěšilo. Nečekala jsem moc zázraků, ale tenhle film mě opravdu dostal:) Bylo to o trochu slabší. Jsem zvědavá na další díl.
Velký (1988)
Jeden z mých prvních filmů, co jsem kdy viděla. Hodně mě zaujal, hlavně výkon Toma Hankse. Podle mě film s výborným nápadem na scénář.
Spider-Man 2 (2004)
Je tam méně akce, ale i tak to má své kouzlo. Dr. Octopus je mnohem lepší než Green goblin v jedničce.
Spider-Man (2002)
Líbilo se mi to o trochu víc než dvojka. Nejlepší byly scény, kdy se Peter seznamoval se svými schopnostmi. A jinak se mi tam Green goblin moc nelíbil.
Zkrocená hora (2005)
Podle mě jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděla. Je to výborně zahraný. Nemám tomu co vytknout. Myslím, že měl dostat oskara právě tenhle film ...