Recenze (1 101)
Expanze - Matka (2020) (epizoda)
Po vybornej tretej serii prisla stvrta, ktora okrem poslednej casti neponukla nic. Nastastie, ta piata sa postupne zlepsuje a 5x3 je priznakom velkych veci, ktore sa blizia. A je mi luto, ze Amazon vypustil iba prve tri casti. Zvladol by som toho viac.
Chicagský tribunál (2020)
98 percent originalnych filmov uvedenych na Netflixe je odpad. Potom je tu tych par kusov, ktore odovodnia mesacne predplatne. Toto je jeden z tych filmov.
Asi to ukončím (2020)
Pretentious BS
Všechno nejhorší (2017)
Nenarocna zabava, perfektna po dlhom dni v praci. Tesim sa na druhu cast.
Vždycky budeš moje možná (2019)
Ta 1 hviezdicka je za cameo (ved viete koho).
Palm Springs (2020)
Mám veľmi rád filmy, kde sa hrá s časom a Palm Springs nie je vynimka. Bohužiaľ, nie je to až taká pecka ako sľubovali prvé ohlasy a film na konci trocha drhne, hlavne z dôvodu zbytočnej snahy spraviť z hlavnej dvojice dobrých ľudí. Film tiahne Andy Samberg a prekvapivo J.K. Simmons, ktorému by som doprial výrazne viac priestoru.
Jednotky vesmírného nasazení (2020) (seriál)
Cele zle, 10 casti hlupej nudy. Okrem obcas zabavneho Malkowicha Space Force nema co ponuknut (a to zboznujem Carella).
Návštěvníci (1993)
Messire, messire, un sarrasin dans une charriote du diable! C’est tout ferré y’a point d’bœuf pour tirer! Najlepsia francuska komedia vsetkych cias.
Vražda v Orient expresu (2017)
Film, ktory perfektne vystihuje vyraz "dumbed-down". Obe predchadzajuce verzie (1974, 2010) su vyrazne lepsie.
Schůzka se smrtí (1988)
Sokujuco zle. Neuveritelne zly casting (okrem Ustinova), tragicke dialogy a herecke vykony, rezia ako v amaterskom filme. Poirota mam rad (videl som vsetky sfilmovane casti & verzie), ale toto je bizarne zle.