Recenze (1 101)
On the Basis of Sex (2018)
Taky zaujimavy pribeh. Taka zaujimava hrdinka. A taky zly film...
Dobrá znamení (2019) (seriál)
Velke sklamanie. Prva cast nadpriemerna, ale potom to ide radikalne dole.
Zaklínač (2019) (seriál)
Trocha low-cost, trocha pomale, ale stale najlepsia fantasy za poslednych par serialov. A Cavill je skvela volba.
Na nože (2019)
Po nadsenych prvych ohlasoch boli moje ocakavania na maxime. Bohuzial, namiesto majstrovskej zanrovky je Knives Out iba nadpriemerna zabava na nedelne poobedie, ktora zdaleka nie je tak "chytra" ako sa tvari.
Expanze (2015) (seriál)
Najlepsia sci-fi opera od Babylonu 5. Prve seria je iba rozjazd, tretia predstavuje doterajsi vrchol. Stvrta je trocha pomala, ale je vidiet, ze Amazon do toho nalial extra peniaze.
Hra o trůny - Vichry zimy (2016) (epizoda)
Pravdepodobne najlepsia epizoda celeho serialu. Prvych desat minut je vrchol televiznej/filmovej zabavy.
Roma (2018)
Absolutna vyhra formy nad obsahom. Cleo je ako list na strome- je objektom diania ktore sa toci okolo nej, bez akejkolvek moznosti zasiahnut.
BlacKkKlansman (2018)
Vyborny pribeh zabaleny v nezaujimavom obale.
Vice (2018)
McKay chcel natocit "iny" film. Bohuzial, prave FORMA tu zavadzia vo vyrozpravani velmi zaujimaveho pribehu.
Avengers: Endgame (2019)
Bohuzial, celkom sklamanie. Ano,bitka na konci je velkolepa a dobre zvladnuta, vtipky sa sem tam podaria, ale inak je to zbytocne utahane a bez emocii. Vsetko je predvidatelne a reci o nezabudnutelnom zazitku su bohuzial na smiech. P.S.: Marvel filmy mam vo vseobecnosti rad.