Oblíbené filmy (10)
Predátor (1987)
Klasika z největších. Perfektní jednotka ( hlavně Mac a Billy ), atmosféra by se dala krájet a Arnie v životní formě. Efekty na svou dobu výborné. A ten mimozemskej hajzl je sakra charismatickej, já ho obdivuju od mládí. Srdcovka - 100%
Vetřelci (1986)
Pro mě nejlepší díl. Spousta akce a hutný atmosféry, promyšlenej přechod z hororový jedničky a ukázkový charaktery mariňáků, no prostě Cameron v top formě. Director´s cut je naprosto dokonalej, spoustu věcí dovysvětlí. 100%
Total Recall (1990)
Naprosto nekorektní verhoevenovská scifárna s nabitým Arniem. Promáklej příběh, spousta akce i napětí. Nemá cenu moc psát, všechno už napsali ostatní. Tak snad jen: "Dva týdny...dva týdny...dvvaaa týýýd...." ---- "A čim si krmil tohle?" "Blondýnama" 100%
Horizont události (1997)
Neuvěřitelná psycho atmosféra první půlky, kterou vystřídá krvavá řež. Když jsem to viděl poprvé, bylo mi jedenáct. Pak jsem měl problém se spaním. Sci-fi jak má bejt, temnej vesmír, dobrej námět, ďábelskej Sam Neill a sympaťák Laurence jako velitel. Nejlepší film P.W.S. Andersona.
28 dní poté (2002)
Jeden z mejch nejoblíbenějších zombie hororů. Civilní přístup a výborná kamera dodává na uvěřitelnosti, prázdnej Londýn má perfektní atmošku a mrtváci jsou správně akční. Dannyho prostě můžu. 90%
REC (2007)
Největší bomba a jeden z mejch TOP filmů. Zombíci, španělská reportérka, hutná atmo, poloprázdnej barák, hasiči a jeden velkej průser s virem. Nemá cenu nic psát, to musí každej vidět sám. Asi nejlepší handy-cam film, kterej jsem viděl (Blair Witch se může jít zakopat i s celou čarodějnicí). 90%
Úsvit mrtvých (2004)
Absolutní bomba, miluju to. 100%
Hvězdná pěchota (1997)
Verhoeven opět ukazuje, že má koule. Takže máme akční sci-fi plný satiry, násilí, další satiry a násilí. A to se mi líbí. Dokázal vystihnout fašizující společnost stějně jako v Robocopovi (legendární prostřihy zpráv apod.), stejně jako neomezenou moc médií a korporací. Naprosto nadčasovej snímek, kterej spusta lidí nepochopila a vzhledem ke svý omezenosti ani nikdy nepochopí. Pro mě 100%.
Symptom Pandorum (2009)
Terminátor (1984)
Co napsat. Arnie jako cyberpunkovej král, špína osmdesátejch let a asi třicet slov co dohromady řekne, dávaj dohromady jeden z nejlepších filmů všech dob. A padesát hvězdiček navíc za policejní stanici.