Recenze (670)
Eva Braunová: Hitlerova žena (2015) (TV film)
Poměrně objektivně podaný, se spoustou barevnejch záběrů z Berghofu. Pár chyb by se našlo, ať už pojmenování Alberta Speera jako Adolf Speer (zřejmě chyba českýho překladu?) nebo některý smyšlenky ohledně Adolfova zdravotního stavu a příslušnejch medikamentů, ale jinak dobrý. 70%
Co se z nás stalo (2015)
Nebylo to špatný, ale hodně to vyšperkovala atmosféra Aera (jako vždy!). Bohužel, mám nakoukáno o zombících už prostě moc (což naznačuje nickname :-D ) a tak mě máloco překvapí. K plusům ale patří atmoška, Dánsko jako takový, postavy a vtipný momenty. Určitě to není zbytečnej film, jak tady tvrdí odborník Pomothy. FOD 2016, Aero.
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
Svižná pubertální zombie zábava, vyšperkovaná atmosférou kina. FOD 8.3. 2016, Aero.
Na cestě - Na cestě po Bavorsku (2015) (epizoda)
Můj nejoblíbenější kout světa a místo pravidelnejch dovolenek. Obersalzberg je top, věděli to už před osmdesáti lety. Königssee, Kehlsteinhaus, Svatej Bartoloměj, všechno krásný a německy poctivý.
Warrior (2011)
Tak jsem konečně dal Warriora a místní nadšení bohužel nesdílím. Hardy exceluje, vo tom žádná. Emotivní chvilky se taky dostaví, ale správná šťáva tomu chybí. A to vůbec nemluvím o přehnaně filmovejch fightech a nesmrtelnosti a téměř absolutní fyzické neporušitelnosti tělesných schránek účinkujících v kleci. Zkrátka z MMA to má akorát tu klec a vzhled sportovců a tím to končí. 65%
Děsivé dějiny (2009) (seriál)
Napoleon a jeho hemeroidy jsou top :-D
Zločin v Polné (2016) (TV film)
Zatím 3* a čekám na druhý díl. Ale je to samozřejmě agitka jak prase :-)
James May na Měsíci (2009) (TV film)
Perfektní. Co víc chtít od dokumentu o výcviku astronautů a letu na Měsíc. James jako odborník zjišťuje ty nejzajímavější věci související s programem Apollo a zároveň prochází vším, čím musí projít všichni, kdo chtějí překonat gravitaci. Pátá hvězda hlavně za zpracování, rodinnou atmosféru a Mayovu schopnost mluvit na centrifuze i ve stavu beztíže.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Jsou to SW se vším všudy. Bál jsem se castingovýho failu v podobě Boyegy, ale nakonec je největší fail uhrovitej komplexák Driver. Co to jako je? Ani Ridley mě nenadchla, laciná kopie Portman a prostě moc lůzr na hrdinku. Ale jinak je to tam. Už se těším na další díl, kde snad začne panovat Isaac. Více netřeba psát, vše bylo vyřčeno. 85%
168 hodin (2006) (pořad)
Dojímám se nad cikánem s vyznamenáním, pohoršuji se nad skupinou Ortel a taky, a to především, #přijímám. Ale teď vážně: těžká propaganda, vejplach, multikulti a oblbování pro ovce. Odpad.