Recenze (48)
Ošin (2013)
Jednoduše MOOOC KRÁSNÝ film.
25 let neviny (2020)
Tomek Komenda vysoudil od státu 12 811 533 zl (77 000 000 kč) za 18 let ve vězení.
Ironie osudu aneb Rozhodně správná koupel (1975) (TV film)
Kdyby to natočil někdo jiný, mohlo to dopadnout dobře...zajímavý námět...po hodině koukani na opilého Rusa jsem to zabalil....už to tu někdo psal : zle zahrané a špatně nadabované
Lupin (2021) (seriál)
Pěkný mini seriál, ALE CO TEN KONEC ( sťupidnější konec jsem už dlouho neviděl ) . Jinak bych dal 4 hvězdičky.
Halloween (2018)
Nuda
Mandalorian (2019) (seriál)
Tento mini seriál ma jenom jednu chybu, a to, že ma jenom 8 dílů.
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
Už se těším na pokračování
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Upřímně...nevím kolikáte pokračování MI už to je, ale jsem rád, že se pořád drží na tak vysoké úrovni ( narozíl od různých Rychle a zběsile, Transformerů a Bondů atd)...akce a napětí od začátku do konce...dobrá práce...5*****
A Prayer Before Dawn (2017)
filmy podle skutečných události bývají většinou nadprůměrné...až na výjimky jako je třeba tahle...tvůrci si měli lépe zvolit námět...koukat se 2 hodiny na film o nějakém psychický nevyrovnaném feťackém boxerovi, který skončí v thajském vězení a děla vše proto aby dostal svojí denní dávku - je pro mně mrhaní časem...asi po 45 minutách jsem to vypnul
Escobar (2017)
Narcos the best