Recenze (8)
November Man (2014)
70%
Kapitán Phillips (2013)
Somálci a závěrečná scéna Toma Hankse to zachránili.
Láska a jiné kratochvíle (2009)
70%
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Jeff, se svým vtipným přízvukem a komplexy ze znásilnění svých očních jamek, mě celkem bavil a je nutno říct, že i některé akční scény měli něco do sebe. Z mého pohledu film rozhodně propadák nebyl, ale je pravda, že se z toho dalo vyždímat mnohem více. I tak mě to bavilo a rozhodně neurazilo..) nedělní večerní podiváná 60% hipíci
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Po pěti dnech ukrutný bolesti nakonec umřela:)) tohle bylo sto minut klasický akce a dobrých hlášek..) jinak z herců vyždímáno co nejvíc a vidět všechny pohromadě je síla)
Diktátor (2012)
Moc dobrý hlody) bude to kluk nebo potrat?)) heh
Mlha (2007)
Do specifikace filmu bych zařadil ještě žánr psychologický. Velice se mi líbilo, jak se skupina uprostřed obchoďáku začne dělit na partičku věřících a fanatických lidí a pak na ten zbytek, celkem racionálních lidi, kteří uvízli ve zdárně bezpečném útočišti, ohrožovaném venkovní "mlhou" a vnitřním fanatismem. Celkem pěkná ukázka davové psychologie, vytvořené ze zoufalství a pár podobenství z bible. Nicméně film byl i příjemně hororový a napínavý, myslím si, že se zde setkaly různé žánry, které hráli pekně dohromady a utvořili slušný celek, který na mně opravdu zapůsobil. Krom některých grafických scén, které nebyly úplně "vončo" se mi film opravdu líbil. A ten závěr? Ironicky tvrdý a myslím, že až reálně smutný pro někoho kdo miluje svojí rodinu nade vše..
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Jack Nicholson a Louise Fletcher předvedli absolutně nejlepší výkony, jejich souboj v psychiatrické léčebně vás vtáhne jakoby jste zažívali dané chvíle na vlastní kůži. Postavu sestry Ratchedové jsem úplně nesnášel a sám bych jí nejraději pár nafackoval. Příběh a postavy vás jednoduše vtáhnou do prostředí léčebny .. Nelze jinak než za 5 hvězd..