Poslední recenze (20)
Aquaman (2018)
veľká spokojnosť, veľký blockbuster a konečne prvá DC-ovka od MoS ktorú si rád postím hocikedy a veľmi rád. Hlavnou hviezdou filmu je Wan (sorry Jason), ktorý celý čas drží oprate filmu pevne v rukách a servíruje veľmi dobre nakrútenú akciu i výborný vizuál. Mínusy sú len ta stopáž ako písal Cíval a tie občas pokusy o hlášky a humor. Ale klady prevažujú a chcem dalšie filmy od Wana.
Liga spravedlnosti (2017)
Sem-tam docela fajn, ale poväčšinu času strašne nudné, plytké a úplne zbytočné. Film za 300 mega a takéto hnusné CGI? Cavillov úsmev ma bude strašiť dokonca života. Ale čo ma najviac zaráža na DC filmoch, kto tieto filmy preboha strihá? Mal som pocit že chýba minimálne tretina filmu. 5/10
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Velke sklamanie. Po všetkých tých zlých hodnoteniach som sa nato chcel pozerať nekriticky ale nešlo to. Veľké plusy sú postavy Batmana, WW a hlavne Ironsov Alfred ktorý aspoň pre mňa necháva zabudnúť na Cainovho Alfreda čo som si nepredstavoval ani v najdivokejších snoch. A teraz k veľkým mínusom a začneme s tým čo som mal najväčší problém a to Luthor - zo začiatku mi nevadil, v podstate som si ho užíval ale ako išiel čas tak to bolo s ním čím daľej tým horšie a nakoniec vo väzení bol karikatúra karikatúrý samého seba. Celkovo ten stret netopiera a kryptonana bol neskutočne bez šťavy a emócií, možno až pri slove ,,Martha" som niečo cítil. A závarečný duel z obrom a jeho veľké vyústenie bolo jasné každému kto poznal predlohu a vydel tohto digi hnusáka už v traileri, a nechalo ma to úplne chladným. Asi prvýkrát ľutujem že som išiel na nejaký film do kina. A nakoľko Snyder ostáva pri kormidle JL tak ten nadchádzajúci film vynechám.