Oblíbené seriály (3)
Přátelé (1994)
Srdcová záležitost. Když nevím co, pouštím Přátele. Pobaví i po několikátém zhlédnutí. Jako jeden z mála sitcomů si drží kvalitu po všechny série. Ta sice s posledními dvěma řadami klesá, ale i tak předčí spoustu dnešních seriálů.
Dexter (2006)
Dřív jsem drtil spousty seriálu, ale všechny do jednoho mě omrzeli. Jenom Dexter ne! Je to jako droga, jednou se kouknete a nemůžete přestat! První sérii jsem před lety zhltl za jeden den! Pátá série jednoznačně nejslabší, to už jsem začínal mít strach, že Dexe opustím jako všechny, ale o to byla lepší šestá. Uvidíme co Dark Passenger předvede dál.
Misfits: Zmetci (2009)
Nejvtipnější seriál jaký jsem kdy viděl. Hlavně protože se nikdo s ničím nesere, například s vulgarismy. První dvě série jasných 100%. Nathan byl tahoun, a tak když oznámili že po druhé sérii končí měl jsem strach jak to dopadne. Ale Rudy ho zvládl nahradit. I když jeho schopnost je naprosto k hovnu. Ve třetí se najde pár horších dílu, takže za ****. No a jak to bude vypadat dál? Těžko tenhle seriál zachrání, když se bude obměňovat celé obsazení. Uvidíme....