Recenze (62)
Strážci Galaxie (2014)
Konečně blockbuster s dokonalým písničkovým soundtrackem.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Toy Story trilogie je snad jediná, která má všechny tři díly dokonalý.
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
All aliens please proceed to level one:)
Tropická bouře (2008)
Po druhym shlidnuti jasnych 5* ! !
Rozsudek smrti (2007)
SUPERr rezie, Super herci, dobrej scenar = super film
Dexter (2006) (seriál)
Jedinej serial, kterej znam, kde je kazda dalsi serie jeste lepsi.
Zodiac (2007)
I kdyz se tam porad jenom mluvi a trva to dve a pul hodiny tak jsem se ani na vterinu nenudil ! !
Transformers (2007)
Nekdy to bylo fakt trochu moc zmateny a neprehledny ale jinak je to jednoznacne nejlepsi film Michaela Baye a jeden z nejlepsich filmu vubec! A Ironhiduv rocketjump je uplne nejvic COOL zaber co jsem kdy videl!!
Armageddon (1998)
Houstone, mate problem!! :) :)
Simpsonovi ve filmu (2007)
Je sice pravda, ze s prijezdem na Aljasku film treba trochu ztraci tempo a celkove pribeh taky nepatri mezi nejlepsi ale je to proste jeden z nejzabavnejsich a nejvtipnejsich animaku vubec !! A sceny se Spider-Veprem patri k tomu nejlepsimu co jsem kdy v Simpsnech videl, a to jsem je videl vsechny asi 10x !! Proste vetsina gagu v tomhle filmu je na urovni toho nejlepsiho ze serialu.