Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
I když Simpsonovic rodinka už dávno není tak vtipná jako za starých časů, tak prostě nemám srdce na to snížit hodnocení. To prostě nejde :)
Futurama (1999)
Hra o trůny (2011)
Sherlock (2010)
M*A*S*H (1972)
Arcane (2021)
LoLko jsem teda nikdy nehrál (a nejspíš ani nikdy nebudu), takže jsem do toho šel tak nějak na blind. OK, viděl jsem vysoké hodnocení na ČSFD, tak sem byl hodně zvědavý co z toho vyleze. Ale teda že to bude taková šleha jsem nečekal. Za mne - tady v tom snad funguje úplně všechno. Super animace, skvělý soundtrack (i samostatně výborně poslouchatelný) pěkně odbíhající a přehledná akce a celkově skvělá steampunk atmosféra a fungující emoce. Dostalo mě to naprosto do kolen. Jestli toto byl jenom start do dalších sérií (jakože byl), tak laťka je, řekl bych, až nesmyslně vysoko pro pokračování. Druhá série to bude mít fest težké, ale ať už je tady!!! 95%