Recenze (737)
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Zážitek vrytý natrvalo nejen v mé paměti - jak v Luhačovických zahradách před lázeňskými duchnami předvádím baletku a la Ace Ventura.
Adam Ondra: Posunout hranice (2022)
Kam se na Adama Ondru hrabe Spiderman!
Affair in Havana (1957)
Slabší průměr. Krom vcelku nevyužitého záporáka Burra jakožto boháče upoutaného na kolečkovém křesle (nějakým způsobem zmrzačení chlápci v noiru vždy potěší), první filmové role Johna Cassavetese a motivu filmu ve filmu není moc o co stát. Z tmavých uliček měst se Benedek přesouvá na prosluněné pláže Kuby, kde se celý film natáčel. Kubánská hudba mě nebere, femme fatale je snad nejnudnější ze všech a absence noirového vizuálu vrcholně zamrzí.
Affair in Trinidad (1952)
Chudák Rita. Musela být za svou kariéru od toho Forda ta ufackovaná.. :-) Dalo by se říct, že jde o pokračování Gildy, ale ne tak záživné.
Ai no yokan (2007)
CINEPUR CHOICE 2007- Zpočátku hodně zajímavý snímek - příběh dvou obětí - matky, jejíž dcera zavraždila a otce, jehož dcera byla zavražděna, který se postupem času propadá do podprůměrnosti. Téměř totální abscene mluveného slova láká, nicméně 102 minut pozorovat, jak někdo snídá, obědvá a večeří, mlaská a srká a jak se smaží vajíčka, leze na nervy...
Ain't Them Bodies Saints (2013)
Chemicky dokonalý trojlístek 🖤 Casey Affleck-Rooney Mara-Ben Foster 🖤, Americký jih, zapadákov, poezie obrazů, nenaplněná láska a můj dohnaný rest. Nedoceněná filmová krása a romantika mého gusta.
Akta X (1993) (seriál)
Miluju rtěnky Dany Scullyové. Obdivuju ji, jak umí krásně a rychle běhat v botách na podpatku. Závidím jí její krásné vlasy a přítomnost Muldera :-) Při opakovaném sledování jejich (nejen vědeckého) hašteření jsem spokojená asi jako holčička, které se právě na písečku podařila udělat krásná bábovička... :-)
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Nic jsem neočekávala, nic mě tedy nezklamalo. Snad příliš mnoho Boha a víry, ale co, byla tam Scullyová, byl tam Mulder, muckali se a bylo to fajn :-) Akorát Fila je idiot, fakt jsi mě nasral, Kamile, s tím titulkem u své recenze. Vím, proč je nečtu, ale název fakt přehlédnout nejde. Jo a díky za boží UNKLE v závěrečných titulcích!
A Lady Without Passport (1950)
Casablanca + Border Incident. __ Btw. ty Lewisovy záběry snímané přes skleněné plochy (např. z vnitřku automobilu) prostě miluju.
Alice ou la dernière fugue (1977)
Svérázná parafráze Carrollovy Alenky v říši divů. Pro Chabrola poněkud netypický film představující zajímavý odklon od jeho ostatních filmů.