Recenze (737)
Temný případ - The Final Country (2019) (epizoda)
Hm, když se všechno zásadní stane až v posledním díle, tak je to fakt bájo. K nasrání. Jinými slovy stačí vidět 1. a pak až poslední díl :D Měla jsem si radši místo těch pár dílů číst.
Feng Zhong You Duo Yu Zuo De Yun (2018)
Komplikovaně přetwistované.
Pan Jones (2019)
Až na pár výjevů z Ukrajiny je ten film studenej jak psí čumák. 145 minut, ale pocitově 300.
Světlo mého života (2019)
Leave no trace s dotekem Příběhu služebnice.
Narušitel systému (2019)
Divím se, že Helena Zengel nepřišla při všem tom křičení o hlas. A já se jdu zfetovat neurolem. Zásah. (více v mé recenzi na 25fps)
Favoritka (2018)
Lanthimos nikdy nebyl vtipnější!
Chvilky (2018)
"To nejsou vztahy, to jsou jen chemické procesy." Hláška za hláškou. Charaktery a repliky dokonale odpozorované ze života a mistrně přetransformované do filmu. Český film roku 2018. --- MOJE RECENZE viz ext. recenze.
Roma (2018)
Život je plný hoven na příjezdové cestě.
The Haunting - Dvě bouřky (2018) (epizoda)
Genialita režijní inscenace a kamerový balet!
Toman (2018)
3,5 Co se spektra postav týče, je to hodně rozbíhavé, epizodické a tím pádem se místy vlekoucí, ale tu atmošku a zajímavost z hlediska národní historie to nepopiratelně má.