Recenze (38)
Fallout (2024) (seriál)
Hrála jsem Fallout 3, New Vegas a 4. První dvě zmíněné mě hrozně bavily. Ze seriálu jsem viděla dva díly. Přijde mi, že je to takový jak nový Star Wars, jenom víc brutálních scén.
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Zajímavý ale má to hodně cringe momentů
Souboj Titánů (2010)
Dala jsem tomu 10 minut. Zrychlený bezduchý akčňák.
Blanche (1971)
Velmi působivé. Chvílemi jsem ale nevěděla, co se děje. Jak kdyby to špatně sestříhali. Rozhoduji se mezi 3-4 hvězdičkami. Ale asi dám 4.
Mare z Easttownu - První dáma Hawks (2021) (epizoda)
Zvládla jsem půl hodinu. Ze všeho strašně nasraná hlavní postava. Ostatní nasraný, uřvaný, hysterický. Stoupl mi z toho kortizol na 120 %
Šprti na tahu (2016)
Criiiinge!! A ještě morálně nechutný
Ospalá díra (1999)
Dá se na to koukat, ale na muj vkus je to průměrné. Připadá mi zvláštní jak ti herci nejsou vyděšený, když vidí to vražedný strašidlo. Řekla bych že je to spíš pro děti, který ještě nevidí ty chyby.
Divoké včely (2001)
Moc se mi to nelíbilo. Takovou vesnici jsem v ČR asi ještě neviděla. Vypadalo to spíš jak cikánská osada než česká vesnice. Konec jsem Moc nepochopila.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Viděla jsem první dva díly. Dál bohužel koukat nebudu. Je to takový...jak pro děti. Měkký, blbinky, jednoduchý...
Manželství (2021)
Zdenky chování k Tabišovi příšerný. Neustále takové to ponižování "ze srandy", komandování, vztahování jakéhokoliv hovoru na sebe. Strašný. Doufám, že ji Tabiš zkrotí.