Recenze (2 812)
Blíženec (2019)
Svižná nabušená akce, Will Smith je sympaťák a jako akční béčko v Dieselově stylu to funguje ok. Navíc určitě stojí za pozornost omlazení, který funguje stejně dobře jako celej film, zásadní problém ale nastává v momentě, kdy si to rozdá Will sám se sebou, samo ve vší počestnosti, ale za to s nereálně plynulým a zrychlým vizuálem, což působí blbě a jinak ok bitku to pošle do prdele.
Godzilla II Král monster (2019)
Bigger, longer & uncut. Ale dohromady to nemá koule a švih a tak nějak to, kromě monstrózního audiovizuálu, nezanechá dojem.
Code 8 (2016)
Technicky supr a pro mě je to parádní pozvánka na celovečerák, byť si nejsem úplně jistej, jestli Robbie Amell si dokáže přitáhnout diváka po delší časovej úsek.
Cobra Kai (2018) (seriál)
Na filmy jsem koukal jako malej, takže se řadím do kategorie nostalgiků, tehdy jsem to fakt žral a před seriálem jsem si chtěl obnovit vzpomínky, což jsem teda nakonec neudělal, ale ono to není ani nutný, povedený flashbacky skrz serii řeknou všechno podstatný a byla docela prdel si uvědomit, že to co jsem tehdy považoval za supr karate náklad je dneska vyloženě směšně pomalý a neohrabaný. Ostatně i tady to není žádnej karate masakr a Daniel je vyloženě chcíplej a zprvu jsem na to koukal hlavně z nostalgie, jelikož rozjezd je pomalejší, ale v momentě jak se rozjede Cobra kai a sensei začne nakládat šprtům a lůzrům, tak jsem zbytek první série vdechnul na jeden zátah. Drůhá série je pak totální ultra karate náklad. Strike first, strike hard, no mercy
Léto 84 (2018)
Dobrý, ale nedotažený. Osmdesátkovej feel samozřejmě super, to já rád a byť je to trochu vykrádačka Disturbie, tak mi to vůbec nevadilo a nadšenecký vyšetřování prostě bylo fajn, ale bohužel snaha o napínavou atmosféru začínala a končila s dobrým hlavním hudebním motivem, scéna většinou končila tam, kde se teprve mělo začínat a z tohohle pohledu film působí hrozně nedotaženě a rozkouskovaně. A závěrečný finále bylo vyloženě hrozný a zkazí celkovej dojem fakt ukázkově.
Blbec k večeři (1998)
Byl to mistr světa
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Je to celý takový naleštěný, včetně obsazení, Brad Pitt je řízek a pěkně se na to kouká, ale výsledek je prostě nuda a pocit, že to snad nikdy neskončí, byť je pravda, že pár scén člověka z limbu dostane a návštěva Taxe byla prostě legendární. Tentokrát to Quentin nezachránil ani dialogy, který prostě nejsou dostatečně nosný, aby utáhly celej film, platí to dvojnásob, když je brutálně nastřelená stopáž na skoro 3 hodiny
Zloba: Královna všeho zlého (2019)
Fantasy audiovizuál super, ale prostě nebylo komu fandit, nikdo mi nepřirost k srdci a to je pak těžký, aby to zanechalo nějakou větší stopu.
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Je to blboučký a strašně přehnaný, ale baví to v rámci svých možností, nicméně potenciál postav Hobbse a Shawa to mělo větší než co se z toho nakonec vypráskalo
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Důstojný pokračování super jedničky, v podstatě takový opáčko, ale zase to baví a o to mi jde předně. Jinak Woody stále borec jak hajzl, ostatní si udrzujou standard z jedničky a jediný co trochu rozklíží oči je moment, když člověk přijde na to, že ten otesánek v partě je Abigail Breslin.