Recenze (9)
Panelák (2008) (seriál)
Ked pocujem v televizore: Slovensky, rodinny, serial zo zivota, dviha mi to dekel.
Chlapi neplačú (2013) (seriál)
Serialovy Slovensky hovnovy vyvar.
Bouřlivé víno (2012) (seriál)
Serialova Slovenska tvorba stoji za kokot.
Hotel Transylvánie (2012)
Pre mna genialna rozpravka, troska vadi ta naspeedovana animacia, ale inak co sa tyka pribehu a priser - skvele. ( Slovensky dabing - pre rozpravky samozrejme skvely )
Kameňák 4 (2013)
Po zhliadnuti tohto hnoja musim zdvihnut hodnotenie predchadzajucich kamenakov, toto je fakt na pic. Akurat ma zaraza to obsadenie pomerne kvalitnymi hercami, ze sa na toto nechali navrtat.
Babovřesky (2013)
Prvy raz sa mi stalo, ze som lutoval utratene peniaze za kino a utrateny cas, je to cele zle.
Bitva o Černobyl (2006)
Veľmi hutný dokument, dá sa povedat že asi najlepší dokument o Černobyle aký som videl, vypovedá nielen o samotnej katastrofe, ale aj o jej dopadoch ( bioroboti ) . Odporučam pozriet.
Hlas Česko Slovenska (2012) (pořad)
Troska ma to akosi nebavilo, hlavne ked v porote sedeli " Dara a Rytmaus" . Inak je to velice nezazivne :-(
Partička (2011) (pořad)
Prve diely ceskej particky v porovnani so Slovenskou pre mna velmi nevydarena koopia, ale po zhliadnuti dalsich dielov myslim ze to ma obrovsky progress oproti Slovakom, hlavne vdaka protagonistom Sokol a Chmela. Naviac dalsie plus, velmi dobre prepracovany TV archiv iprima.cz. V posledej dobe si fakt radsej pozrem CZ Particku ako Slovensku.