Recenze (6 927)
Silvestrovské taneční hodiny (2003) (pořad)
Recyklace všeho možného, co se do silvestrovských zábav na TV Nova bohužel vešlo. Každému zdravému musí být nevolno.
Hostinec „U kamenného stolu“ (1948)
Parádní komediální podvaná, že se ani nechce věřit, že jde o rok 1948, ale to je spíše tím, že to komouš ještě nestihnul pomrvit.
Majčini kluci (1987)
Nejlepší je, jak ve zpravodajství ukazují pankáči a podobné "živly". Jinak je vidět, že i v roce 1987 byly problémy nejen s mládeží.
NE-E (2003) (pořad)
Tohle bylo řádně těžké sousto na spolknutí. Ale mám to za sebou. Ale ostatní by spíše měli použít zažívací sodu.
Případ mrtvého muže (1974)
Vcelku průměrná pološpionážní záležitost, která je snad i trochu uveřitelná. Herecké výkony a scénář ale není z těch nejlepších.
Svět přírody - Pobřeží žraloků (2005) (epizoda)
Já mám docela rád ty filmy o těch kousavých potvorách. Ale plavat v jednom bazénu bych s nimi nechtěl.
Odsouzeni zemřít (2006)
Což o to, námět sice dobrý, ale kdyby vám ti herci tak nelezli na nervy už od samotného začátku.
Válka mýtů zbavená (2012) (pořad)
Podle mě hodně nedoceněný dokument, který by neměl zapadnout. A to nejen před odbornou, ale hlavně laickou veřejností.
Kuřátka (1991) (pořad)
Tak tohle si snad musíme pamatovat všichni. Aneb dětství mnoha z nás spojené s televizní obrazovkou.
Fuck My Face (1998)
Nebýt Ginger Lynn blyo by to asi úplně o ničem, takhle je ale na co se zaměřit a co sledovat.