Recenze (6 927)
16 a těhotná (2009) (pořad)
Čekám, kdy MTV natočí tři piercingy v bradace nebo 15 a obří přirození.
Prodloužený čas (1984)
Řekl bych velmi melancholické pomyslné loučení s jedním z našich nejlepších herců, kterým bezesporu Miloš Kopecký byl. Pokročilý věk na něm byl vidět, stále však předváděl své umění v celé své šíři.
Já a moje rodina (2008) (seriál)
Pro malé děti asi užitečné, seznámí je se zvířaty, což je určitě prospěšné. Více podobných seriálových věcí.
Dokonalý Spiderman (2012) (seriál)
Ten Spiderman je tak dokonalý až to je přitroublé. Zlatý Spiderman z 80. a 90. let. To byl pavoučí muž se vším všudy.
Phineas a Ferb v paralelním vesmíru (2011) (TV film)
Nesmysl, který se převlékl ze seriálového hávu ďo televizního filmu. Pořád je to ale pěkná stupidita.
Phineas & Ferb (2007) (seriál)
Opravdu nechápu, jak tohle může být mezi nejoblíbenějšími seriály. Ale já toho stále nechápu hodně.
Nakopni to (2011) (seriál)
Snad jen za pár gagů, které se v seriálu sem tam objeví dávám jednu hvězdu. Jinak samozřejmě nehorázná blbost.
Prasátko Peppa (2004) (seriál)
Tohle je opravdová animovaná příšernostl, ale asi se na to něčí děti opravdu koukají, jinak by to totiž nevysílali.
Barney a jeho přátelé (1992) (seriál)
Hvězdičku za to, že se to líbí dětem a to myslím vážně. Zpívá se tam, skáče, tancuje, točí, učít se základní věci apod. Takže z edukativního hlediska to asi taková katastrofa není.
Nové bydlení (2007) (pořad)
Snad bych řekl, že to bylo o chlulp lepší, než to co předvádí v české mutaci pořadu čeští protagonisté. Ale skutečně jen o chlup.