Recenze (6 927)
Hra na schovávanou (2005)
Robert De Niro už hrál v lepších počinech. Tohle mělo navíc hodně chabý scénář i ostatní herecké výkony.
Bugs Bunny's Looney Christmas Tales (1979) (TV film)
Vánoční speciál k animákům Looney Tunes. Souhlas jendoznačně s tím, že začátek je nejlepší.
Baby Looney Tunes (2002) (seriál)
Ne, to opravdu ne. Sotva pobírám "dospělé" Looney Tunes a oni přijdou z minianimáky? No fuj.
Looney Tunes: To nejlepší z králíka Bugse 2 (2000) (video kompilace)
Pokračování bestofky králíkas Bugse Bunnyho. Je to pořád dobré, resp. pořád to nejlepší z Looney Tunes.
Looney Tunes: To nejlepší z králíka Bugse (1996) (video kompilace)
Patrně to nejlepší co se dá z daného sehnat. Králík Bugs Bunny je nejlegračnější z celé té sebranky Loodney Tunes.
Looney Tunes: To nejlepší z kohoutka Uličníka - 1.čast (2005) (video kompilace)
Některé scénky s kohoutem se docela povedly, ale celkově na tom podle mě není možné postavit celý film trvající hodinu a čtyřicet minut!
Looney Tunes: To nejlepší z Daffyho a Porkyho (1996) (video kompilace)
Tak tahle dvojka mě vážně nikdy nebrala. Ani jeden z nich neumí mluvit pořádně, takže už vidím, co si z toho děti asi tak vezmou.
Vládce knih (1994)
Pořádně jsem to nesledoval, ale na to v jakých hrál Culkin nesmyslech se tohle ještě poměrně dá vzít. Na jedno shlédnutí, víc nic.
Dobrodružství Rockyho a Bullwinkla (2000)
Uff, tak tohle byla pro mě něco jako pilulka z brouka. Nestravitelné, odporné, nechutné. Proč něco takového vzniká.
Looney Tunes: Hvězdný tým 2 (1996)
Jednička snesla ještě přísnější měřítko, dvojka už je dle mého trochu slabota. Ale asi záleží na osobním vkusu.