Recenze (176)
Zbytečná krutost (1984)
Geniálně černý film.
Dům voskových figurín (2005)
Ne až tak špatné, jak jsem čekal. Slabší ***
Tmavě červená (1975)
No bohužel jsem viděl verzi, kde postavy chvíli mluví anglicky, chvíli italsky. Navíc to celé s nekvalitními titulky. Takže to pro začátek. Dobrý David Hemmings. Místy příšerná nepatřičná hudba jako vystřižená z československých normalizačních detektivek, jinak dobrý hlavní motiv. Práce s kamerou, záběry, kompozice, montáž - to vše výborné. Přestřelená stopáž, rozvláčné tempo. Dochází k tomu, čemu říkám efekt vyhaslého doutníku. A konečnou pointu jsem jaksi nepochytil.
Suspiria (1977)
Už jenom kvůli těm barvám stojí za to vidět tenhle film.
David Bowie (2002) (TV film)
Výborný dokument o jedné z největších uměleckých postav naší doby.
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
Ani na naše poměry to nic převratného není, ale rozhodně neurazí. A kdo ví, třeba časem...
Comeback (2008) (seriál)
Co je u tohoto sitcomu nejvíc na pováženou, je rozkolísanost jednotlivých epizod a také rozkolísanost uvnitř epizod samotných. Zatímco jednu chvíli se koušeme nudou, druhou chvíli přijde někdo s prvotřídním zápichem. Jinak taky postrádám zápletky, které by sloužily jako skutečná opora a dobrý základ. Přes všechny výhrady ale nezbývá než smeknout před tvůrčím týmem. Ty tři hvězdičky jsou zasloužené. A těch redbullů, co se při psaní vypilo ;-D
Tenkrát na Západě (1968)
Nemám slov.
Saw: Hra o přežití (2004)
Když už se to snaží hrát na tuhle notu, mělo by to být drobet důmyslnější ve stylistické stránce. Takhle je to vcelku šedivá podívaná.
Dva z Queensu (1998) (seriál)
Z nenápadného a šedivého sitcomu se po čase vyklubalo příjemné překvapení s chytrými vtipy.