Recenze (5 167)
Sláva je tu sníh (2023)
Keby som bol na drogách a čierny, nenapísal by som to inak. ODPAD!
Lucky Girl (2022)
Spočiatku udepkárený dríst, ale časom to vie ísť aj do hĺbky a dá sa to dopozerať. Hlavne, človek čo to nezažil, to asi tak neprecíti. Lepšie 2 z 5
Noční koupání (2024)
Tento film mi odomkol len jeden nový strach a nič viac. Dobrý horor aby človek pohľadal. 1 z 5
610 metrů nad zemí (2022)
Veľa hlúposti bolo v tomto filme, ale tie zábery z výšky boli masaker. Celkovo námet fajn, prevedenie tiež, obe biele, čo je asi najviac šokantné a ani medzi sebou nič nemali. 4 z 5
Honba za pokladem Toma Sawyera (2023)
Kokotina pre deti. ODPAD!
Americké obležení (2021)
Pojmy ako nuda a tupota tu dostávajú úplne nový rozmer. ODPAD!
Ovce mezi vlky (2023)
Talianska infiltračka pokúrovaná so zlou rodinnou situáciou. Nič špeciálne. 2 z 5
Rodinná rošáda (2023)
Mám takú teóriu, že tieto filmy sú len na to, aby si herci vyskúšali rôzne polohy. Lebo všetky sú na jedno kopyto, ani jeden neprinesie nič nové a vždy to je len o hercoch. 2 z 5
Hrozba smrti (2024)
Verím, že v devadesátkach bol tento námet skvelý. Pomoc, pomsta a jeden vysekaný psychopat. Ešte aj to floridské lowcostové prevedenie mohlo byť fajn. V dnešnej dobe vedeli, že príbehom nezaujmú, tak to museli dobre obsadiť (čo sa čiastočne podarilo) a spraviť tomu promo, k čomu skvelo dopomohlo UFC. Lebo viete, Conor sa roky bojoval a vyhral dva opasky kvôli príprave na túto rolu. Práve tie zábery z natáčania keď boli na UFC ma k tomuto filmu priviedli a preto som dúfal v niečo iné. Nevadí, dalo sa to dopozerať, bolo to aj vtipné, aj bitky boli solídne, len to mohlo byť trochu kratšie. Lepšie 3 z 5
Tajemství hotelu Hannaway (2022) (TV film)
Vynikajúce k žehleniu, alebo len tak, k poobednému spaniu. ODPAD!