Recenze (5 164)
Jethica (2022)
Len duch môže zabiť ducha. Lacné, skoro až amatérske, o troch postavách, kde sa jednej nezavre huba. Bolo to ale krátke a neiritovalo ma to až tak. 1 z 5
Dokonalý objev (2023)
Stačí pár minút a viete. Všetko. Je to čierne, rasistické, blbé, tupé, presladené a hej ...čierne. ODPAD!
Supercela (2023)
Majú to tam s tými búrkami vážne ťažké. A tornádami ešte horšie. ODPAD!
Nejdelší rande (2023)
Neviem si ani predstaviť ísť na rande, nie to ešte do cudzej krajiny s podstate cudzím človekom. Ona to ale asi mala v sebe, že chce dobrodružstvo alebo tak, lebo normálna žena by s ním nikde nešla. Čo však zažili, je úplne šialené. Naučili sa ale spolu fungovať, zachovali sa ako dvaja skutoční dospeláci a fungovalo to. 3 z 5
Škvára a kvéry (2023)
Shitflix je na tom fakt zle, keď financuje toto. Super ODPAD!
Detektiv Knight: Den nezávislosti (2023)
Stále ostáva, že dvojka je najlepší diel, čo sa príbehu týka. Tu už nemali čo, tak vytiahli jeho rodinu a samozvaného ochráncu, ktorého motivácia je nanajvýš pochybná. ODPAD!
Detektiv Knight: Vykoupení (2022)
Príbehovo je to lepšie ako jednotka, avšak stále kvalitné hovno. ODPAD!
Detektiv Knight (2022)
Keby aspoň tie lúpeže boli nejak premakané a inovatívne. ODPAD!
Přání k narozeninám (2022)
Pre mňa klasická ferencová. Deti, chaos, občasný vtip. Raz si to pozriem, ale druhý krát ani bohu. 1 z 5
Turistický průvodce láskou (2023)
Klasická romanťárna s nesympatickým obsadením z krajiny, do ktorej nikdy nepôjdem. 1 z 5