Oblíbené filmy (10)
Mandy - Kult pomsty (2018)
Jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděl!!!
Klub rváčů (1999)
Sloní muž (1980)
Až na krev (2007)
Život pod vodou (2004)
Moulin Rouge (2001)
Objetí hada (2015)
Transcendentní zážitek. Viděl jsem to už 3x a chci zase!
Wrestler (2008)
Control (2007)
Velká nádhera (2013)
Název samotný nejlépe vystihuje mé pocity z filmu.