Recenze (5 556)
Vzpomínáš na Dolly Bell? (1981)
Kusturica jiz v mladi prokazoval talent prenest na divaka pocit te doby, atmosfery, kterou podpori folklorem... Ten film je pekny, ale co kdyz divaka osudy te rodiny miji?
Dům ztracených duší (1967)
V deji to ma sve mezery, ale prostredim, hereckymi vykony a atmosferou si myslim, ze se ve svem zanru stale radi mezi lepsi prumer
Niagara (1953)
Atraktivni prostredi niagarskych vodopadu, noirovka netradicne v barve a Marilyn Monroe a jeji neskutecne padnouci saticky... Co z toho, kdyz cela zapletka je jako z nejakeho nepovedeneho cisla z Rodokapsu?! Ale jako filmova jednohubka stale dostacujici...
Hannah Arendt (2012)
Zajimavy namet na jehoz zhlednuti jsem se tesil. Zpracovani tematu je ale strasne, nebylo nic, cim by me mohl film dale oslovit.
Imagine: John Lennon (1988)
At uz byl Lennon jakykoliv, jeho hudebni genialita je nepopiratelna. Tento dokument jeste prikrmuje kult jeho osobnosti..., ale mozna prave o to jde nebo slo...
Sluneční jas (1999)
Vypravny film, ktery nam ukaze jednu madarskou rodinu ve trech generacich. Prvni tretina me jeste uplne nezaujala, pak se to ale velmi dobre rozjelo. Velmi dobry film, na ktery se vyplati, udelat si cas.
Dům voskových figurín (1953)
Americke povalecne horory mam rad a tento neni vyjimkou. Vyborny namet, dobre zahrane i natocene.
Tylko nie mów nikomu (2019)
Vidim, ze se v Polsku, v poslednich letech o tom mluvit neboji. To priznani knezi na kameru je silene... Kazdy o tom vi nebo to tusi a stejne to cloveka neprestane prekvapovat. Nejvice to, jak pred tim cirkev dava hlavu do pisku. O neco kratsi stopaz by dokumentu pomohla.
Jarní povětří (1961)
Dalsi vyborne psychologicke drama z dilny Ladislava Helgeho. Skvely namet a herecky koncert Karla Hogera.
Dech (2010)
Nicim vyjimecny film, podobnych se uz natocila cela rada. Ale za vykresleni pratelskych vztahu mezi mladymi pacienty s podobnym osudem a za herecke vykony si ctvrtou hvezdicku zaslouzi.