Recenze (5 554)
Casting na lásku (2020)
Jasne, mohlo to byt mnohem vtipnejsi. Ale hlavni hrdince jsem rozumel, podala presvedcivy vykon. Mj. je Tereza Petraskova velka kocka a druha hvezdicka patri ji.-).
Furie (2019)
Jo, mozna to mohlo byt o ty dialogy kratsi. V zanru akcniho filmu, ale hodne slusny prumer. Navic je to svym prostredim a bitkami pro evropskeho divaka fakt neokoukane. Zajimava rezie, dobra hudba. Prislo mi to sympaticke, Vietnamce mam rad a Vietnamky zvlast, a tak nemam duvod, nedat ctvrtou hvezdicku.
Měsíční kámen (1973) (TV film)
Verim, ze pro dnesniho detskeho divaka je tato pohadka nekoukatelna, bohuzel. Stejne tak i pro nepozorneho divaka. Ti ostatni ji ale musi ocenit. Krasny scenar, chytre dialogy a Josef Kemr... To byl herec svetoveho formatu.
We Shoot with Love (2009)
Nejvice zaujal "proutnik" Tomase Bariny. Jinak prumerne a jeste horsi...
Hlava Medúzy (2021) (seriál)
Jako nejvetsi pozitiva serialu vidim v tom, ze je proste zabavny. Nevynechal jsem jediny dil a i kdyz jsem mel celou radu vyhrad, vzdy jsem se rad podival. Vysetrovani vrazd bylo strasne zkratkovite a malo propracovane. To vse na ukor vedlejsi dejove linie, ktera sice nejakym zpusobem spojuje jednotlive dily, ale vubec nic neresi a je zbytecna. Mam na mysli mladeho Hermanka. Ten sice roli psychopata zvladl vyborne, ale jinak byl zbytecny. Kazdopadne Renc uz asi nikdy neprekvapi.
Palm Springs (2020)
Nekdy mam taky pocit, ze jsem v casove smycce a kazdy den ziju jako pres kopirak. Jen s tim rozdilem, ze ja musim do prace a hlavni hrdinove na svatbu:-). A to je hodne velky prostor pro poradnou zabavu! A to si myslim, ze nebylo uplne vyuzito. Parkrat me nejaka situace pobavila, ale postavy mi celkove sympaticke nebyly a i pres kratkou stopaz zde bylo hned nekolik hluchych mist.
Muž se zlatou paží (1955)
Miluji tu atmosferu americkych dramat padesatych let. Muz se zlatou pazi neni vyjimkou. K dokonalosti mi chybi trochu naivni prubeh vysetrovani a patrani po hlavnim hrdinovi. Ale Sinatra je dobry a Kim Novak to neskutecne sluselo. Zajimave postavy ve vedlejsich rolich. Vyborna uvodni hudba.
Ága (2018)
Bulhari toci filmy o eskymacich, dnes uz je mozne koukam vsechno.-). Hezky poeticky zivot z netradicniho prostredi, na maximum vyuzite kouzlo kamery a hudby. Presto je to prilis festivalove a podobne zanrove zamereny Dersu Uzala me zaujal mnohem vice a tak zustanu pouze u prumerneho hodnoceni.
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
I kdyz neumim pochopit a tedy ocenit vsechny "smecka" hlavniho hrdiny na internetu, film na me udelal celkem velky dojem. Komasa opet ukazal vybornou rezii, velky polsky prislib do budoucna! Vyborny scenar, hudba, herecke vykony a pekne herecky.
Červená kůlna (1968)
Pekny poeticky film, dalsi z rady povedenych rodinnych snimku Jiriho Hanibala. Zahorskemu byla role usita na miru, herecky tahne cely film. Cimz netvrdim, ze ostatni herci jsou spatni.