Recenze (5 556)
Nahý oběd (1991)
Moc se mi do toho nechtelo, ale nelituji. Zajimave zpracovani, ma to atmosferu, bavilo me to.
Chlast (2020)
Namet alkoholu neni pro film nijak originalni, ale Vinterberg tohle tema skvele zpracoval. Opet vyborne danske drama, kde nejvetsi ozdobou jsou herecke vykony ctyr ucitelu. Zaverecny Mikkelsenuv tanecek je genialni.
Zakletá třináctka (2004) (TV film)
Moc hezky namet, sympaticke herecke vykony... Libil se mi i interier hotelu, skoda slabsiho scenare.
Kocourkov (1992) (TV film)
Strasne moc pisnicek na ukor solidnich dialogu. Coz je velka skoda a promarnena sance, Donutil byl vynikajici. Zajimave herecke obsazeni.
O rakovine a nádeji (1991)
Jestli nam posledni dobou neco jde, pak jsou to, ve srovnani s dobou minulou dokumenty. Protoze i ty mohou byt pro divakovo oko natocene daleko atraktivneji. Bez ohledu na tema.
Gett (2014)
Vyborne natocene drama, ktere se zda byt pro evropskeho divaka absurdni. Ackoliv jsem k hlavni postave nemel zadny vztah, musel jsem ji litovat...
Román pro pokročilé (2019)
Zajimave herecke obsazeni, nikdo mi nijak nevadil. Dvojice Etzler-Vasut obcas vykouzli usmev na tvari. Celkove se ale jedna o spatny film s blbym scenarem. Ty opravdu dobre vztahove komedie, jsou pro ceske tvurce holt zaklete.
Closet Land (1991)
Prumerne zpracovani vzdy vdecneho a zajimaveho nametu.
Letní opojení (1955)
Mozna nebyla Katharine tak okouzlujici, jako jeji jmenovkyne Audrey v Rime, presto me tato benatska romance bavila o dost vice. Uzasna kamera a vyuziti mesta jako kulisa vyslo na 100%. Krasna atmosfera, ktera se uz do Benatek nikdy nevrati... Hlavni postave se dalo verit.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Na me uz je to misty moc kycovite a michani klasicke pohadky s modernimi prvky mi taky uplne nesedi... Ale postava Zloby je dobre ztvarnena a zahrana. Nektere postavy vyborne, nektere se nedaly vystat (tri vily). Za me trosku lepsi prumer.