Recenze (5 556)
Skleněný dům (1981)
Vyborny film o pocitech osamele dospivajici holky, kterou vyborne zahrala Misa Kudlackova. Freimanova taky dobra. Napadita je i rezie, je skoda, ze po tvurci strance Olmerovi revoluce moc nepomohla.
Trávníkář (1992)
Presne ten typ filmu, ktery by me nebavil uz ani v roce 1992, natoz dnes...
Vzbouření na vsi (1949)
Muzi proti zenam a zemedelske stroje vs. pradelna. Emancipovana povalecna taskarice, minimalne poznamenana politickym vyvojem v zemi je koukatelna, hlavne diky hereckemu obsazeni. Par vtipnych hlasek se taky najde, ale celkove me to moc nebavilo.
Smrtící atrakce (1988)
Hodne zajimavy namet s nadechem humoru.
Perný den (1964)
Kdyby to zrovna nebylo o Beatles a jejich uzasnych pisnickach, tak je ten film cely o hovnu.-).
Havel (2020)
Libila se mi rezie, vyprava i Viktor Dvorak v roli Havla. Chybel mi lepsi pribeh, je to vlastne takove tlachani o nicem. Malo politicke, bez nejakych emoci...
Národní třída (2019)
Jsem rad, ze me tehdy trailer nezlakal do kina. Cermak se sice snazi, co mu sily staci, ale sam to neni schopen utahnout. Vedel jsem, ze nepujde o zadne velke drama, tesil jsem se, ze se ale aspon zasmeju... Nuda, cekal jsem vice.
Vyžilý Boudník (1991)
Na film jsem se tesil. Namet a doba vzniku se na snimku nelibe projevila a zustalo jen u porevolucni krece. Za me nekoukatelne.
Tiché doteky (2019)
Film zaujme atmosferou a napetim. Slusne herecke vykony v cele s Eliskou Krenkovou. Zajimavy namet, bavilo me to.
Manželé a manželky (1992)
Spousta zajimavych dialogu a postrehu ze zivota. Ma to vtip i myslenku. Na me toho kecani ale bylo prilis a postavy mi vesmes nebyly nicim blizke...