Recenze (5 556)
Útěk z Alcatrazu (1979)
Dalsi z nekonecne rady filmu s vezenskou tematikou vylozene nezklamal. Sice mi ten utek moc verohodny neprisel, ale misto nataceni a Clint Eastwood film radi do lepsiho prumeru.
Kozure Ókami: Meifumandó (1973)
Ten maly kluk je ozdobou cele serie a nezklamal ani dnes.
Přišla v noci (2023)
Film postaveny na vyborne postave tchyne, kterou jeste lepe zahrala Simona Pekova. Vedle ni film jeste zdobi cela rada povedenych dialogu... Skoro ze zivota.-). Na plny pocet bodu to neni, ale film me bavil a udelal mi radost. Prijemna zmena v nasi soucasne kinematografii.
Karel (2020)
Tezko hodnotitelny dokument o legende nasi popularni hudby. Misty az kycovite, hrane na efekt, umele... Bylo by co kritizovat... Na druhou stranu je to porad ten nas Karel.-).
Návrat dětí z Bullerbynu (1987)
Celkem pekne detske pribehy z venkovskeho prostredi stareho dobreho Svedska... Nebyt tam ten nejmensi urvany junior, dam o hvezdicku vice!
Proces (1962)
Tajemnost pribehu me oslovila.
Němá tajemství (2023)
I kdyz ten film umi zaujmout, pusobi mozna az moc "asocialne" a na konci jsem zjistil, ze mi zadnou pridanou hodnotu nedal. Ale vykresleni postav dobre.
Topaz (1969)
Ve sve dobe aktualni tema, z atraktivnich lokalit, ktere navic cerpa z napadite rezie... Na druhou stranu celkem nepresvedcive herecke vykony a nijak zvlast silny scenar, dela z tohoto filmu jeden z tech nejslabsich z Hitchcockovy povalecne tvorby.
LEGO® Batman film (2017)
Cela rada vybornych vtipu a narazek. Dialogy se skutecne povedly. Presto si jen tezko ziskal film po celou dobu mou pozornost. Akcni sceny me spise nudily. Ale jinak celkem sranda.
Cesta zhýčkaného dítěte (1988)
Zajimavy namet, ktery je podle me zbytecne nostalgicky. Belmondo dobry, ale ani on, ci jina postava me nechala chladnym.