Oblíbení herci (8)
Neuvěřitelně charismatický herec, troufám si říct, že ten nejzajímavější a nejlepší současnosti. Poprvé mě zaujal jako Jacob v Crazy , Stupid Love, jeho dějová linie byla zkrátka nejlepší. Hned poté jsem se na něj zaměřila, abych zjistila, že i v dalších rolích exceluje. Tleskám a padám na kolena! ( Viděno:Place beyond the pines, The Believer, Gangster squad, Crazy,Stupid Love, Drive, Drunk history Christmas, The Ides Of March, Blue Valentine, Lars and the real girl, Half Nelson, The Notebook, Murder By Numbers )
Johnny, Johnny, Johnny.. filmový chameleon, kterého musí uznávat snad každý. Jelikož miluju Burtonovic tvorbu, je jasné, že k srdci mi přirostl i Johnny. Je zvláštní, je to šílenec a tak ho mám ráda :-) Jeho postavu Jacka Sparrowa popravdě tolik nemusím, přestože Piráty mám ráda. Preferuji ho v temnějších rolích. (Viděno: Dark Shadows, Rango, Pirates Of The Caribbean, The Rum Diary, Alice In Wonderland, The tourist, The Imaginarium of Doctor Parnassus, Public Enemies, Sweeney Todd, Corpse Bride, Charlie and chocolate factory, Finding Neverland, Secret window, Blow, From Hell, Chocolat, Sleepy Hollow, The Ninth gate, Edward scissorhands, Ed Wood)
Jako malá jsem si jej zamilovala v Patriotovi. Brečela jsem, když zemřel, byl to skutečně nadějný herec, který toho měl ještě hodně před sebou - přesto nemám ráda trend, že kdo zemře je najednou neskutečně populární a všichni si jej přidají do topky, ačkoliv ho předtím nijak nemuseli. Co říct, je ho šílená škoda, ale vždycky si ho budu pamatovat jako snílka Dana, Casanovu, nebo Jokera.. (Viděno: The Dark Knight, Candy, Brokeback Mountain, The Brothers Grimm,Casanova, Lords Of Dogtown, Ned Kelly, A Knight's Tale, The Patriot, 10 things I hate about you )
Aaron Paul
Nejlepší filmy:
Svět podle Prota (2001)
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Mission: Impossible III (2006)
Není to tak, že bych byla jeho zbožná fanynka, ale myslím, že je výborný herec. Škoda jen, že v poslední době nemá úplně štěstí na filmy. Za jeho životní výkon považuji film American History X, je sice sám o sobě vynikající, ale bez Nortona by to jednoduše nebylo ono. (Viděno: The Incredible Hulk, The Painted Veil, The Illusionist, Kingdom of heaven, Red dragon, Fight club, American History X )
Ve Skins si mě popravdě příliš nezískal, přestože o jeho hereckých kvalitách nebylo sporu, postava Cooka je ztělesněním chlapů, jaké vyloženě nesnáším - debilní vtipy, vulgarita, samé "čachry machry" :-) Navíc ten sestřih a naušnice v uchu..eh, prostě ne. Dala jsem mu však šanci v dalších filmech a musím říct, že to chvilku trvalo, ale získal si mě. Ten jeho přízvuk, talent..Nejlépe se asi předvedl ve filmu United, kde jsme ho mohli vidět v jiné herecké poloze (tedy vážnější) - takové role mu sluší spíš. :) Postupem času toho chci s ním shlédnout víc. Jsem zvědavá, v jakých rolích se ještě předvede :) (Viděno: Liability, United, Weekender, Dive, Skins, This Is England )
Daniel Radcliffe
Nejlepší filmy:
Screw 50 shades, pro mě to bude navždycky "ten sexy sériový vrah" z The Fall