Poslední recenze (10)
Zmizení (2013)
Na to, že knížka je asi stokrát lepší, je to furt dost dobrej film. Fakt dost dobrej fillm Doporučuju autorku jak ke čtení, tak ke koukání, i v dalších temných koutech.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Mohl bych se zde rozepsat o nekonzistencích, které by nevysvětlil ani Einstein s Feynmanem, kdyby se zhulili a tančili k tomu sambu. Vůbec nemluvím o chybách ve filmovém řemesle, kdy je porušeno všech deset bodů příručky Jak natočit dobrý film a získat dotace od Oka Můry (jestli ještě nevyšla, určitě ji nosí v hlavě a vyjde brzy). To vše bych ještě odpustil, protože filmem se člověk zabaví a dokonce si k tomu zvládne stříhat nehty, čistit zuby a psát recenze, to vše najednou! Ale co mě fakt vytočilo, je pár filmů, kde umřít měl, a někdy to bylo dokonce pozdě (až po začátku filmu), ale tady ten mladej parchant, co najednou najde své etické já v absolutní žumpě svých možností, ho normálně vygumuje.
Would You Rather (2012)
"Přišli jsme někam, kam jsme nechtěli, je tu sice teplo, ale hrozný smrad... a teď přemýšlíme, je to jigsaw, devět něčeho, emitor, báze nebo kolektor..." Dlouho si myslím, že jsem kopie něčeho, co už tu stokrát bylo. Snažím se udržet si svoji morální integritu. Jsme tu my dobří, jsou tu sobci, co hrajou na sebe. A sakra, derivace... Jo, last but not least, nevím, jestli to byl Stephen King v Shining (samozřejmě správnou eurožárovkou), kdo jako první zavedl negrus ex machina, ale má dalšího následovníka.