Recenze (9 965)
Pontypool (2008)
Pár postav, rádiové studio a překvapivě to jako horor dokázalo fungovat. Pokud nemáte nic proti komornějšímu pojetí hororu, které se tentokrát zaměřuje opravdu jen na dialogy, určitě Pontypool zkuste.
Sup (2013)
Doufám, že se jednalo o můj poslední pokus o proniknutí do světa polského akčního filmu.
Noční lovec (2018)
Marný pokus s překvapivě známými herci o novou "Sedmičku". Po všech směrech nezajímavý a nudný thriller s jen občasnými náznaky poutavé atmosféry.
Ztraceni - Pilot, část první (2004) (epizoda)
Pilot mě neskutečně vtáhnul do dění a očekával jsem něco dokonalého. Bohužel s přibývajícími díly mé nadšení rychle opadlo.
Waterloo po česku (2002)
Dost možná největší zlo českého filmu. Vít Olmer je asi nejhorší český režisér všech dob a Waterloo po česku je toho nejlepší prezentací.
Jidáš a černý mesiáš (2021)
Judas and the Black Messiah měl jeden z nejintenzivnějších trailerů co jsem za posledních pár let viděl ale bylo jasné, že výsledná podoba bude výrazně jiná. A také že je. Velice pomalé vyprávění o skupině Černých panterů a hlavně infiltrátora, který hlásí jejich počínání FBI. Herecky slušné až výborné, atmosférou vtahující, ale zdlouhavé, utahané a bez úderné tečky.
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Rutinér Antoine Fuqua se opět spojil s Markem Wahlbergem aby natočili jeden z nejhorších filmů, co jsem za poslední dobu viděl, přestože se viditelně snažili o velký trhák. Infinite je nesmyslná a nudná blbost, která se pokouší být novým Matrixem s vizuálem jak od Nolana. Celé to je prázdné, nudné a ještě se to tváří vážněji než festivalové arty. Akce nulová a když už tak mizerná a všichni herci líní a znudění. 30%
Had (2021) (seriál)
Přesný důkaz seriálu, který by mnohem lépe fungoval jako film. Vizuálně přitažlivé a v prvním díle i docela vtahující. Divák si však někdy kolem 3 dílu uvědomí, že neustále sleduje to samé dokola a od půlky už to je unavující. Zbydou tak jen krásné slunné záběry a to je vše. Napětí se zde prakticky nevyskytuje.
Xtremo (2021)
Španělé mají silnou filmovou produkci hlavně v rámci thrillerů a hororů. Zde se vydávají do vod béčkového akčňáku, soustředícího se na fyzické bitky. Má to své momenty a i přes viditelný mizivý rozpočet se bitky docela povedli. Všeho je bohužel málo a vyjma bitek je malý rozpočet hodně znát a bohužel to nijak nezachraňují po všech směrech nezajímaví herci.
Noc požírá svět (2018)
Minimalistický zombie horor, který mi trochu připomínal Boylovo 28 dní poté. Jen je to v tomto případě ještě výrazně menší, bez napětí akce a vlastně i jakékoliv hororové zábavy případně poutavých charakterů, které by diváka tím vším provedly.