Recenze (155)
Prázdné místo (2015) (seriál)
Z knihy jsem byla nadšená a mrzí mě ,že v sérii vypadli některé důležité postavy a celý příběh vyzněl tak nějak ploše.Nečíst knihu, možná by bylo mé hodnocení jiné, ale takhle to bylo zklamání.Škoda.
Informátorka (2010)
Velmi, velmi uvěřitelné. Jedna z nejhorších věcí co člověka může potkat je bezmocnost a tady jí je nadmíru. 90%
Až po uši (2014) (seriál)
Jestli seriál měl mít nadhled , tak pro mě ne. Od prvního dílu to bylo jen horší.
Amy Winehouse Live (2007) (koncert)
I love you Amy, forever !
Snowtown (2011)
Asi nejtemnější film co jsem kdy viděla. Do 5* schází málo, snad jen to, že jsem se ztrácela v postavách. Doufám , že se mě nebude držet ten intenzivně tísnivý pocit dlouho . Uf
Příběhy neobyčejné energie (2014) (seriál)
To jsme si zase užili světa 100%, Dobrovolnictví 70%, Zázraky Emílie S.80%, František svého druhu 80%, Kobza 90%,Pod střechou 50%,Olympiáda všedního dne 60%,
Báječný den (1996)
Na hezký lidi se holt hezky kouká . Na gauči, po jídle, s občasným klimbnutím.
Sedm nevinných (2005)
Šílený nápad tenhle scénář :-)
Ray Donovan (2013) (seriál)
Kéž by se Ray rozvedl a dcera se vdala na druhou půlku zeměkoule, po první sérii mám těch dvou plný zuby.
Nevinné lži (2013) (seriál)
Zrádce 70%, Vedlejší příznaky 90%, Na dně skleničky 90%, Byl lásky čas 80%, Chromozom 70%,Druhý dech 70%, Moje pravda 70%,Hra 40%