Oblíbené seriály (8)
Panství Downton (2010)
Perfektní. Ve všech ohledech. Kostýmy, atmosféra, charaktery postav, dobovost. Michelle Dockery s dokonalým obočím, Maggie Smith s vynikajícím humorem: ''I take that as a compliment." - "I must've said it wrong.". Není co vytknout. Těším se na třetí sérii jako malé děcko.
Lovci duchů (2005)
Tohle se ani nedá komentovat. Buď jste nasedli na vlak smrti po ,, Dad's on a hunting trip... and he hasn't been home in a few days'' a nebo ne. Pokud ne, přišli jste o emocionální vyčerpanost, vtipy, který jsou vtipný (což je dneska v seriálech rare), sarkasmus, anděly a démony. Pokud jo, god save us all.
Pán času (2005)
Prý britové neumí točit filmy a seriály. Možná to nevyhovuje hollywoodským odkojencům, ale já si užívám škálu britských přízvuků, historických narážek, sarkasmu, hlášek a vypjatých scén, které pohnou i mou shnilou duší. Na Doktora nedám dopustit. Top, top, top.
Hannibal (2013)
Sherlock (2010)
Neznám jiný seriál s šesti díly, který by měl tak obrovský fandom jako Sherlock. Nezkoušejte se mi vymluvit homoerotický subtext ve vztahu Holmes/Watson, protože come on, je to canon a všichni to víme. Martin Freeman v sérii rolí ňoumy se skvělým charakterem (Arthur Dent, Bilbo Baggins). A Benedict Cumberbatch, kterýho miluju už jen proto, že má horší příjmení než já (high five, Benny). A nejlepší ztvárnění Moriartyho ever, každou vteřinou, kdy je na scéně se buď směju nebo řikam, jak cool je. Kamera je skvělá, stejně tak jako soundtrack a zmodernizování klasického Sherlocka Holmese (čehož jsem se děsila jako čert kříže a nechtěla původně seriál sledovat, well). Hlavní titulky jsou sice trochu lízlý přes instagram, ale to se dá odpustit.
Star Trek (1966)
Doctor Who (1963)
Čas na dobrodružství (2010)
Seriál pro lidi, co si nemůžou dovolit drogy.