Poslední recenze (6)
Temný případ (2014) (seriál)
Musim povedat, ze som to zacal pozerat az minuly tyzden a zlahka si vycitam, ze som nezacal skor. Matthew mi dava v poslednej dobe pekne vecicky do tvare. Keby mi niekto povedal, ze tito dvaja sa stretnu v jednom seriali, tak ho pred casom vysmejem. "Smekam" pred tymto serialom, lebo uz dlho nic podobne nevyslo. Tesim sa na dalsie diely, v rovnakom tempe, pochmurnosti, zvratov a psychlogickych vylevov :) 10 hviezd by som dal...
Plán útěku (2013)
Napriek tomu, že to nebola senzácia dávam 5 hviezd. Arnold a Sly si na staré kolená dali spoločný film, kde som samozrejme očakával nekonečné zásobníky. Vôbec by som nevytkol, ze to trvalo iba 10 minút na záver, vytrhnutie guľometu z vrtuľníku dal Arnold ako z Commanda a to ma vcelku dostalo... Caviezel ma hrozne baví v poslednej dobe vďaka Person of Interest, no tu sa ešte zväčšil. Určite si to dám ešte doma.
Teče tudy řeka (1992)
Tento film bol jeden z prvých, ktoré som videl v Redfordovej réžii a ostal som mu verný. Jednak preto, že som rybár a viem čo dokáže urobiť vášeň lovu rýb, ale aj preto, že ten film je osudový. O hudbe a kamere nehovoriac... Pitt je tam už v prvej vážnejšej roli výborný. Výprava famózna...
Poslední deníček (2)
TV today
toto si davam dnes... Markiza