Ruprechtos

Ruprechtos

Robert Krčmář

okres Brno
Student

46 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2
    • 6.11.2018  11:43

    Dovolím si začít svůj komentář tím, že si vypůjčím 2 věty a myšlenku z komentáře uživatele xxmartinxx. "Bohemian Rhapsody je asi tak film, jako je Frankensteinovo monstrum člověk. Sešitá z mnoha očividně nepadnoucích částí, budící nedůvěru a pochybnosti, ale nakonec přece jenom chodí, mluví... a v tomhle případě i zpívá!" Přesně tohle, jen v o něco kostrbatějším podání jsem měl v hlavě ihned po skončení filmu. Závěrečná scéna na koncertě Live Aid se snaží diváka přesvědčit, že viděl něco vyjímečného, ačkoliv jde pouze o další portrét jedné zajímavé osobnosti, která ale byla v reálu naprostej kretén (teda alespoň podle filmu). První člověk byl geniálně gradován v navázání na postavu Neila Armstronga, ve finále Chazelle zůročil divákovo nepochopení jeho hnacího motoru, a to všechno bez jakéhokoliv patosu a pocitu vykalkulovanosti. Bohemian Rhapsody je ale jenom vlezdoprdelková sračka, která hraje na nejnižší pudy diváka a ve finále předstírá silný dojem filmu, který ani nemá jasný koncept vedení příběhu. Finále v poměrně nedávném Whiplash bylo asi tak 2579088678759x působivější, než tenhle kýč, který se snaží dojmout tím, že ukazuje davy dojatých lidí a close-upy na lidi, co mají na krajíčku. Tohle je fakt extrémní fail a hudba od Queenů, kterou mám docela rád to nezachrání. Já si vlastně nevzpomínám, co by na tom filmu bylo zajímavý. Palec dolů.

    • 22.10.2018  11:54
    Halloween (2018)
    ***

    Zde jsem jako součást druhé části širšího tematického článku o Halloweenu sepsal důvody, proč je nový Halloween podobný prvnímu filmu od Johna Carpentera pouze ve velice povrchní rovině, proč podle mě ani není nijak zvlášť dobrý, i proč je u kritiků a recenzentů úspěšný. V kině jsem snad nikdy tak často nekroutil hlavou. Škoda.

    • 13.10.2018  13:50

    Nevím, jak to Ryan Gosling dělá, ale z každýho jeho pohledu vždycky dokážu vyčíst všechno potřebný. Scéna s náramkem na Měsíci mě emocionálně rozhodila tak, jako málo co. V ten moment mi začal dávat smysl celý film, a především Neil. A je mi fuk, že se to zřejmě nestalo. Chazelle je génius, nejenže udělá film technicky dokonalý (jako třeba i Nolan), ale dokáže ho i napumpovat emocemi a dodat mu srdíčko. Jeden z nejlepších filmů roku.

    • 13.10.2018  13:42

    Krásné v jednotlivostech, pokulhávající jako celek. Trochu neohrabaný způsob vyprávění, plný flashbacků v rámci jedné sekvence skrze subjektivní hlediska postav a flashbacků plných dovysvětlujících informací, a často i naprosto zbytečných pro narativní vývoj a dobrých jen pro prohloubení určité postavy(a místy možná ani to ne). Plus plno hluchých míst uprostřed filmu. ALE první půlhodina plná dokonalých dialogů a monologů, ve které naprosto exceluje John Hamm navnadí dokonale a poslední třicetiminutovka se kvalitou přiblíží úvodu, jen vymění humor za napětí a trochu toho nasílí. Škoda toho mezi tím. Škoda té kostrbatosti. Škoda hodně věcí. Taková osvěžení bych ale určitě v kině rád potkával častěji. Zatím bohužel jen za 3*.

    • 24.8.2018  12:58

    K 5* se přikláním z důvodu naprosto fenomenální režie. PTA je výjimečný tvůrce, jeho sekvence paralelní montáže je osudovější, než jakákoliv křížovými střihy vedená sekvence třeba od Nolana. To je vzhledem k rozdílu mezi nimi poněkud překvapující. Nepropadl jsem tomu zcela, ale takové filmařině bych se styděl nedat 5*. Velká škoda, že roli Burta Reynoldse nedostal Jack Nicholson!

    • 16.8.2018  00:43

    Jeden ze tří nejvtipnějších filmů, co jsem kdy viděl, který je navíc filmařsky neotřelý, nápaditý a ambiciózní. Už jen sekvence obrazů v umělecké galerii je dostatečným důkazem velkých estetických kvalit a sympatické výjimečnosti. Dokonale přepálená práce se zvukem, která funguje ve vtipných scénách (kontrast prostředí během telefonního hovoru) i zvláštním způsobem ve scénách napínavých (máma kontrolující Ferrise - ta je mimochodem výborně sestříhaná). Absurdita par excellence. Zasloužená kultovka.

    • 13.8.2018  13:41

    To nejlepší z trojky a pětky + subjektivní vyprávění z jedničky + dokonalé akční scény. Fallout opravdu připomene všechny předchozí díly (s výjimkou dvojky, díkybohu) a zároveň staré dobré špionážní filmy. Masakr. Vrcholné atrakce dýchají opravdovostí a je na nich hrozně moc znát, že se nenatáčely před zeleným plátnem. Definování dvou "rivalů", jako skalpel a kladivo je neskutečně sexy a tempo přímo ďábelské. Posledních třicet minut, kdy se křížovými střihy skáče mezi třemi prostory je jako to nejlepší od Nolana, a v samotném finále šponuje napětí až na měsíc. Díky subjektivnímu vyprávění pak skvěle zafunguje i finální moment s bílým světlem (vážně jsem asi na vteřinu ztuhnul a uvěřil, že to nestihl). O něco přízemnější trojku mám z osobních a subjektivních důvodů raději, ale Fallout je veliká žánrová událost, kterou by bylo chyba nezastihnout v kině.

    • 2.8.2018  13:55
    Taková moderní rodinka (TV seriál) (2009)
    *****

    Krok za krokem pro 21. století. Ale opravdu jen konceptem. Modern Family je totiž chytřejší, zábavnější a naprosto dokonale obsazený. Možná trochu víc family-friendly, než je mi po chuti, ale díky tomu, že jsou rodinná moudra podávaná v rozumné míře, tak je to vlastně občas i příjemný. Super je, že v nějaké postavě se musí najít snad každý a žádná není protivná nebo nesympatická. U mě vládne krásná, manipulativní a trochu namyšlená dcerka Haley, její táta Phil, který je věčné dítě a Cameron, který je v podání Erica Stonestreeta naprosto úžasně teatrální. Není to bůhvíjak sofistikované, ale zadání rodinného sitcomu to plní dokonale. A z dabingu se mi chce zvracet, možná ještě víc než obvykle, především Sofía Vergara je nenahraditelná.

    • 1.8.2018  13:55

    Asi nepřekonatelná mise. Trojka sice nenabízí takové množství atrakcí jako ostatní díly a akce je o něco přízemnější, ale tempo drží ďábelské, a když se konflikt překlopí do osobní roviny a v ohrožení je Ethanova manželka, celý film nabere takový spád, že si na atrakce ani nevzpomenete. Abrams navíc umí i sebemenší akci podat vynalézavě a neskutečně přitažlivě, takže i první akční scéna v opuštěném skladišti a především pak ta na mostě jsou i přes svoji krotkost zapamatovatelnější, než jakákoliv jiná akční scéna ze všech divočejších pokračování. Když pak ve finále dojde na propojení všech důležitých motivů a v akci se ocitne i samotná Ethanova manželka, radost to udělá dvojnásobnou - a i když se nikdy nedozvíme, co to je zaječí packa, je zřejmě nejgeniálnější a nejjednodušší MacGuffin vůbec. Když připočtu nejlepšího záporáka série, který už od pohledu díky brilantnímu Hoffmanovi působí ještě více slizky, než David Rath, nemám pochyby o vyjímečnosti třetí MI. A Cruise dost možná nikdy neběžel delší dobu. Alespoň ne v jednom záběru.

    • 31.7.2018  14:41
    Vertigo (1958)
    *****

    Snový, romantický film s mysteriózním nádechem, který ve správných chvílích šponuje napětí až do obludných rozměrů. A očekávání jakbysmet. A nejlepší je, jak jen díky drobným detailům, jako je práce s rámováním, dokáže být skličující. Parádní práce s barvami a tradičně skvělý James Stewart. Po Vertigu přišlo mnoho tematicky podobných a výborných! filmů, ale vyrovnat se mu dokázalo pouze málo z nich.

    • 31.7.2018  14:18
    Kmotr (1972)
    *****

    Už Puzzova kniha je výborná, ale ve filmu se všechno sešlo tak dokonale, že není možné mluvit jen o skvělém převedení knihy na plátno. Dokonalé od kostýmů, přes hudbu, kameru, až po herecké výkony, v jejichž čele stojí Brandovo ztvárnění Dona Corleona. Jeden z nejlepších hereckých výkonů, co jsem kdy viděl, a co se týče pana Coppoly, tak před ním klobouk dolů, už jen úvodní scéna na svatbě vás přesvědčí, že se díváte na něco mimořádně zrežírovaného. Kdo neocení Kmotra, nemůže být brán, co se týče názoru na filmy, vážně. Ověřeno.

    • 31.7.2018  13:38
    Vyvolený (2000)
    *****

    Parádní převyprávění originu superhrdiny, který neví, že je superhrdinou. Opět brilantní pointa, a dost možná nejlepší Willisův herecký výkon. Shyamalanova vynalézavost a hravost se stylem je úžasná. Největší devízou Vyvoleného ale je to, jak dokázal superhrdinský film zkomornit, co nejvíce příblížit realitě a všechny postavy mnohem hlouběji psychologicky definovat. Fenomenální.

    • 30.7.2018  14:40
    Taxikář (1976)
    *****

    Brilantní, depresivní sonda do víru velkoměsta a dokonalý portrét rozkladu osobnosti, která toho má všeho po krk. Mistrovské dílo. A ústřední melodie mi bude v uších znít navždy. Nejlepší Scorsese.

    • 30.7.2018  14:07
    Blade Runner (1982)
    *****

    Vizuálně dechberoucí, melancholický pohled na život a jeho cenu. Náročnější, pomalá podívaná, která diváka za trpělivost odmění dokonalým zážitkem i možností se zamyslet, nikdy nesklouzne k hollywoodským povrchnostem či klišé, ale vždy zůstává zakotvena v hollywoodských tradicích. Výjimečná práce.

    • 30.7.2018  13:55

    Film, který jsem za život viděl nejvíckrát. Film, který mě svou syžetovou výstavbou přiměl se o filmy zajímat hlouběji. Film, který je lepší s každým dalším zhlédnutím. Film, který navždy Tarantina zapsal mezi největší režiséry všech dob, a jehož jakákoliv jednotlivost je učiněným cinefilním rájem. Kdybych do konce života mohl koukat jen na jeden jediný film, tak by to byl zřejmě tenhle.

    • 28.7.2018  12:29

    Pro mě nejlepší němý film a jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl. Rozklad vztahu dvou sester na pozadí divoké urbanizace, vzniku prvních velkoměst a všech temných stránek, které s tím souvisí. Bez jediného mezititulku, a přesto nebo právě proto s naprostým přehledem odvyprávěné drama, s dokonalou atmosférou, které dokáže dojímat i děsit. Dimitri Kirsanoff si zaexperimentoval a vytvořil klenot, jehož síla je dnes snad ještě větší, než tenkrát. Dost možná revoluční film. Těžko věřit, že není více známý.

    • 12.7.2018  23:21
    Mrakodrap (2018)
    **

    Novodobé skleněné peklo! Jen v kreativnějším podání, zábavnější, emocionálně jdoucí až na dřeň a perfektně vygradované. Především ale naprosto luxusně obsazené, kdy Dwayne Johnson strká charismatem do kapsy McQueena ve Skleněném peklu i samotného Johna McClanea. Pokud by takto dopadly všechny blockbustery zaměřené na asijské publikum, svět by byl o poznání krásnějším místem pro všechny cinefily. Scéna na jeřábu je už teď nutně zařazena mezi nejlepší scény všech dob a Johnson díky svému hereckému výkonu aspiruje na umistění v síni slávy, mezi velikány jako je Jack Nicholson či Marlon Brando. Výjimečná podíváná...a ano, je to ironie, Johnson je tak maximálně sympaťák, a tohle klišovitá vykrádačka akčních klasik na jedno použití.

    • 9.7.2018  14:33

    Po dlouhé době mě zklamala Marvelovka. A to tak silně, že nakonec musím jít s hodnocením na 2*, které jsem předtim udělil pouze druhému Iron Manovi. Ant-Man a Wasp je filmem bez vrcholů a bez pořádné gradace. Humor se přepaluje. padnou dvě vtipné hlášky, které jsou následně přebity buď hláškami trapnými, anebo minimálně variovanými, které nemají sílu být vtipné po třetí, čtvrté nebo po desáté. Navíc se zde pracuje s tolika aktéry, což by ani nevadilo, kdyby ovšem nebyly rozděleni do tolika různých skupinek. Infinity War pracovala s mnohem více postavami, ale díky chytrému rozdělení postav do odpovídajícího množství skupinek/subsvětů se nerozpadala. To Ant-man mnohdy ano. Každá ze skupinek v Ant-manovi navíc jde za jiným cílem a většina z nich i koná, čímž se vytváří příliš mnoho aktivních subjektů. Scéna ve škole je ale výborná a detektiv Woo super, jinak nuda, a kdyby to mělo debilní spomalovačky a digibordel, myslel bych si, že je to další DC propadák. Tak špatné to ale naštěstí zase nebylo.

    • 2.7.2018  13:40
    Odnikud (2017)
    ****

    Často se ve spojení s hlavní postavou nějakého filmu objevují věty typu "hlavní postava za celou dobu nesleze z plátna". U Odnikud to platí takřka bez výhrad, a zároveň je to nějvětší výhra filmu, jelikož je divákovo napojení na Katju nejdůležitějším prvkem snímku. Ať už se pohybujeme v rovině emoční, či v rovině analytičtější, a zároveň i snadněji popsatelné - to je nejlépe vidět v poslední ze tří částí. Rámuje se v detailech a polodetailech s minimem celků, přičemž v záběru vidíme Katju, či je vidět hlediskový záběr toho, co Katja vidí. Zároveň je omezen prostor, čímž je vytvářeno napětí v rámci mimoobrazového prostoru. To je nejcitelnější v případě sledování, kdy je po celou dobu akce snímána zevnitř vozidla. Tím je vytvářen stísňující pocit, podpořený výraznou hudbou. První 2/3 tak slouží, jako nástroj napojení na hlavní postavu, vytvoření odporu k atentátníkům a pocitu nespravedlnosti. Poslední třetinu pak držíme Katji palce a úplný závěr je katarzní jak pro Katju, tak pro diváka. Zajímavá premisa, kdy první dvě části mají každá svoji funkci a zúročují se v části poslední. To vše vedeno přes hlavní postavu, která by bez fantastické Diane Kruger byla poloviční.

    • 20.5.2018  22:37
    13 Reasons Why - Série 2 (série) (2018)
    ***

    Druhá série je minimálně dobrá v tom, jak reflektuje dvě velká témata, které hýbou současnými Spojenými státy, a hlavně jdou i nad rámec teen problémů. Zatímco první série po celou dobu skrytě budovala paralelu k tomu, co se stalo s Hannou, ve druhé je "vedlejší" linka se zbraněmi dávána na odiv a celou dobu k ní vše spěje. Otisk reality nácházíme i v jakési přehnané toleranci ke zbraním, coby součásti americké "kultury. Je to otevřeně velmi liberální seriál, který nebudou mít republíkáni příliš v lásce (a vtípek o republíkánských senátorech tomu zrovna nepomáhá). I styl vyprávění má něco do sebe, kdy se jede přesně podle stanovené šablony - jedna epizoda, jeden vypovídající (s vyjímkou dvou epizod se dvěmi vypovídajícími). To otevírá možnost pro nelineární vyprávění, kdy každý říká pouze věci, o kterých ví, a tudíž není možné se příliš orientovat v časových pořádcích. Narace navíc používá díky výpovědím i nespolehlivého vypravěče, tudíž není vždy jasné, co je pravda a co lež. Není s tím ale pracováno příliš chytře, jelikož je lživá informace vždy ještě během stejné epizody divákovi odhalena a je nahrazena skutečností. Tím se boří divákova pozornost, ale v časových pořádcích a souvislostech to nijak nepomáhá. Skrze postavu Claye pak je pak divák konfrontován s nejasnostmi a je vidět, že je tu snaha vytvořit i v hlavě diváka pochybnosti, stejně jako u Claye. Bohužel, znovu, na vytváření hypotéz není místo. Nepomáhá ani fakt, že Bryce, coby hlavní nebo druhý hlavní padouch je největší sympaťák, a ačkoliv to může znít hnusně, tak jste mu z pozice diváka schopni odpustit (nebo jen já). Vlastně mám pocit, že se snažili Bryce posunout do trochu jiné pozice a ukázat, že sexuální predátor může být i ten nejmilejší kluk od vedle a je jen na nás, jak se k tomu postavíme. Pro všechny tyhle důvody shledávám druhou sérii do jisté míry inspirativní i důležitou, ale až příliš teatrální a kostrbatě vyprávěnou. Navíc, kdyby tam z ničeho nic začal zabíjet Red Devil, tak je to pomalu svojí povrchností jen potemnělá verze Scream Queens, a to s takto důležitými tématy nejde příliš dohromady. Ale pokud bude třetí série, zase budu u toho.

    • 18.5.2018  14:38

    I kdyby byl zbytek filmu průměrný, tak za scénu s maskami bych tomu filmu hodil pět hvězd bez váhání. Ta promyšlená kompozice záběrů, geniální práce s mizanscénou i střídáním záběrů, to vše podpořeno naprosto úžásnou, mysteriózní hudbou, to je orgasmická nálož mistrovství. Jenže zbytek filmu je jen o chloupek míň geniální, takže se tenhle vrchol nijak extrémně nevyjímá, ale pouze zapadá do brilantního díla.Je málo režisérů, kteří dokážou z herců dostat tolik, jako právě Kubrick, takže i jinak dobří herci zde podávají výkony lepší, než obvykle. Kubrickova autorská poetika by mohla stát na pomyslném piedestalu, k němuž se ostatní filmaři snaží přiblížit. Mistr o tomhle filmu prohlásil, že je nejlepší, jaký kdy natočil a nedá se s tím úplně nesouhlasit.Navíc s tím nejlepším možným koncem. Labutí píseň nejlepšího režiséra všech dob. Objektivně. Bez pochyb.

    • 17.5.2018  23:38
    Deadpool 2 (2018)
    ***

    V poslední době se roztrhl pytel s velkými blockbustery, které se snaží bořit divácká očekávání a přistupovat k žánru z podvratných pozic, ale že z těch tří velkých blockbusterů bude Deadpool 2 nejkonzervativnější, nejméně osvěžující a ve výsledku i nejméně zábavný bych nečekal ani omylem. Má to dobré fórky, u jedné scény jsem chytnul záchvat smíchu, ale na to jak si to hraje na podvratný biják je to až nečekaně sterilní. Ty fórky vycházejí zejména z metahumoru a "dick joků", ale koncepčně to vlastně nijak zvlášť odvážné, překvapivé nebo snad zábavné není. Jasně má to "tu jednu" extrémně zábavnou i "šokující" scénu, ale jinak v tomto ohledu pusto, prázdno. Ale jako komedie pro zlepšení nálady je to ideální. P. S. Ty dva další blockbustery jsou Avengers: Infinity War a především naprosto skvostné osmé Star Wars - i proto ostatně nebyly poslední Star Wars tolik úspěšné, jelikož se až příliš vychýlily z divácky komfortních pozic. Deadpool v těchto pozicích kempí, ale tváří se jako snad nejodvážnější film všech dob.

    • 15.5.2018  17:36

    I po třetím zhlédnutí (a konečně v kině!) jsem pořád stejně nadšený. 4 hodinový kolos, kterému dominují Hattie McDaniel AKA Octavia Spencer 30. let, jejíž gesta a práce s mimikou mě absolutně odrovnávají, Clark Gable coby charismatický "bad boy" se srdcem na správném místě, a především Vivien Leigh, která dodala postavě Scarlett O'Hara(y) tolik šarmu, půvabu a krásy, že dokázala i takto rozporuplnou postavu naplno prodat a od první minuty jsem si ji naprosto zamiloval. Usmíval jsem se nad každou, dnes již lehce prkennou replikou, žasl jsem nad každým úžasným záběrem (scéna s vojáky na nádraží), bylo mi těžko při každé vážnější situaci (hlavně té s dcerou) a hlavně jsem si naprosto užíval všechny konfrontace, hádky a flirtování mezi ústřední dvojicí, jejichž chemie je snad z jiného světa. A zatímco první polovina je dějově výživná, tak druhá polovina nabízí více Clarka Gable(a) a jeho společných scén se Scarlett, jejíž proměněná "silná" ženská hrdinka nemá chybu. Bojím se, že "větší" a rozmáchlejší film už nikdy neuvidím. Každý se ohání kýčem, ale to že kýč nemusí být nutně chápán negativně už nenapíše nikdo. VĚČNÝ MASTERPIECE a guilty pleasure. Vlastně ani ne guilty. Jen pleasure.

    • 9.4.2018  01:03
    Zloději kol (1948)
    *****

    Film stejně poutavý a dojemný, jako umně vypovídající o své těžké době v poválečné Itálii a fungující jako sonda do víru jejího hlavního města. Každý prvek, každá jednotlivost zapadá do dokonale zkonstruovaného odrazu reality, v jejímž popředí hlavní hrdina padá na samé dno. Obdivuhodně se podařilo na jednotlivci prezentovat sílu okolností a že mezi racionálním člověkem a naivním bláznem či mezi slušným člověkem a zlodějem je tenká hranice, kterou tyto okolnosti mažou. V analogii s vykreslenou společností to zapůsobí dvojnásob. Čirá magie, která si vystačí se strohým příběhem a realistickým pojetím. Mistrovské dílo, jehož síla nikdy nevyprchá.

    • 30.3.2018  23:36

    S odstupem času jsem vlastně dost spokojený. Spielberg úžasně zvládá akci, kterou snímá ve velkých celcích s minimem střihu, což ještě osvěžuje a zpřehledňuje perfektním zoomovaním na důležité části akce. To je případ především naprosto fantastické automobilové honičky na začátku. Tím si ale Spielberg pod sebou tak trochu podřízne větev, protože lepší akci už nevykouzlí. Zřejmě nikdo nedokáže s takovou lehkostí vyprávět klasické hollywoodské příběhy, takže ani tam není zádrhel. Výtka ale směřuje k černobílosti postav, která je i na Spielberga na hranici únosnosti a k vtipnému faktu, že hlavní ženská postava má být fyzicky deformovaná, ale i s tím bordelem na ksichtě vypadá líp, než většina koc. "Nejsem zklamaný z toho jak vypadáš." No bodejť. Docela blbé je i to, že mimo OASIS film baví znatelně míň - v realitě se odehrává velká část filmu. Jo a easter eggů jsem čekal asi ještě víc, ale to neberu jako výtku.

    • 29.3.2018  12:31
    Alexandr Něvský (1938)
    odpad!

    No ty vole, hrdinný ruský lid v akci. "Pokud bohatí nechtějí bojovat, vesničané je pobijí". A navíc to působí spíš jako parodie. Laciná. Rudá propaganda bude vždy patřit do odpadu, navíc takhle směšná.

    • 18.2.2018  03:16

    Přelomový a důležitý film, který funguje jako skvělé vyvrcholení emancipace afroamerické komunity. Vidět tohle, jako černej kluk, jsem hrdej na svoji barvu. Zároveň ale Black Panther funguje i jako superhrdinskej blockbuster, který je sice dost předvídatelný, ale stále dostatečně zábavný, navíc s neskutečně charismatickým záporákem, kterýmu lze fandit, a zároveň ho i chápat. Marvel ubral na humoru a vytvořil o něco vážnější film, který je osobnější, neskutečně cool, a zároveň k divákům i promlouvá. Marvel je v současnosti k nezastavení, a nelze nic jinýho, než smeknout.

    • 14.2.2018  02:50
    Halloween (1978)
    *****

    Do toho proč je ten film tak výborný a remake není, jsem s chutí zabrousil zde. Film, který jsem viděl pětkrát během jediného týdne (to se mi nikdy předtím nestalo) a který jsem si bezmezně zamiloval.

    • 9.2.2018  22:56
    Spojenec (2006)
    *****

    Jeden z mých nejoblíbenějších filmů, který funguje jako zábavná a satirická sociální kritika, i jako chytrá loupež, ve které se sešlo excelentní trio - hláškující Washington, nečitelný Owen a arogantní mrcha Jodie Foster. Divím se, že film není řazen mezi komedie, protože některé scény si o to svojí vtipností a absurditou vyloženě říkají. Můžu ten film vidět stokrát, a pořád mě bude bavit stejně. I díky výbornýmu soundtracku. Perfektní práce.

    • 5.1.2018  18:26
    Baby Driver (2017)
    ***

    Nebýt tam dokonalý pár v podání John Hamma a Eizy Gonzalez, tak bych se asi i nudil. Všechny jejich společné scény byly výborný - dejte mi jejich spin-off! Takhle to byl jen průměr, kde jsem ale bohužel mnohem víc na konci soucítil právě s Hammovou postavou, zatímco Elgortův Baby byl charismatem někde mezi pračlověkem a kusem gumy. Potěšilo ale, že záporáci jsou hlavně na konci dost překvapiví a vše je s nimi nakonec trochu jinak, než se na první pohled zdá, čemuž pomáhá i to, pokud ty herce znáte z předešlých rolí. Jinak ale opravdu nic mimořádného. Jen hezky nastříhat akci do rytmu popových singlů nevytvoří dobrý film. Že by tu vznikal nový subžánr akčního muzikálu? Spíš pozérsky iritující akční film s vyladěným soundtrackem, co se mnohdy muzikály inspiruje. Blbinka na jedno zhlédnutí.

<< předchozí 1 2
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace