Oblíbené seriály (10)
Dharma & Greg (1997)
Nádherne uletené, neafektované a v tomto prípade, čo je výnimočne prekvapivé, pomáha tomu výborný slovenský dabing. Dharma je skutočne šialená , ako aj jej suseda Jane v podaní perfektnej Shae D'lyn. Krásne uletená Kitti, k tomu anrchista Larry Finkelstein a dielo je dokonalé - né... Samozrejme ,aj ostatné postavičky spĺňajú v mojom prípade absoltúrium , ale sorry ponáhľam sa na vlak - takže viac o tejto pohodičke neskôr..
Alf (1986)
Pat a Mat (1979)
Třicet případů majora Zemana (1974)
Rodina Addamsova (1964)
Miś Uszatek (1975)
Bezkonkurenčná dabingová extáza M.D., podfarbená nádhernými postavičkami s ich infantilnými problémami.Jednoducho nádhera...5*
Hříšní lidé města pražského (1968)
Jen počkej...! (1969)
Frasier (1993)
Konečne niečo z iného súdka. Vtipné, inteligentné, nevtieravé a hlavne neafektované ako 99 % seriálov z US produkcie. Moja naj postava je jednoznačne Havko Eddie v podobe Moosa - viac (http://www.imdb.com/name/nm1189150/ ).