Recenze (260)
Sněžné bratrstvo (2023)
Při porovnání s filmem Přežít, který mě byl hodně zima, tady víc. Totální nářez.
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Můj druhý nejlepší seriál, na první - "Tak jde čas", mu chybí víc dílů, asi tak 12632.
K zemi hleď! (2021)
Silně mně to něco připomíná...nevím co dodat, asi bylo už řečeno vše. Tohle bude jednou kultovní film. Pokud všichni nezemřeme.
Není čas zemřít (2021)
Myslím, že hodnotu této bondovky dokážete docenit až s odstupem času. Pro mne jedna z nejlepších.
Hotel Rwanda (2004)
Totální bezmoc a naděje v rukou IQ houpacího koně
Úsvit mrtvých (2004)
Vítejte v České republice, nasaďte si bezpečnosní pásy a jedem.
Na nože (2019)
Pěkně vyladěné.
Rebelka (2012)
Pohádka, jak má být.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Absolutní syrovost, krásná a drsná příroda. To co předvedli všichni herci v tomto snímku - klobouk hodně dolu. Top kamera, která dokázala zachytit i to, co je normální v dokumentárních filmech posledních let. Funění medvěda do kamery a následně kapky a krev - to dodává filmu jistou autetičnost, kterou jsem viděl poprvé. Honba za pomstou je přirozená a tady dokonalá. V dnešní přetechnizované době děkuji za nádherný zážitek.
Ovečka Shaun ve filmu (2015)
Vtipné, optimistické, napínavé, a hlavně to mělo myšlenku, nechtěl jsem , aby to skončilo... SUPER